معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، تاکید کرد که سلایق مختلف در افراد، مانعی برای وجود آمدن حس همدلی و همزبانی نخواهدبود.
کد خبر: ۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۶ 17 June 2015
به گزارش خبرنگار تابناک ، محمدصادق پورمهدی در جریان دیدار شهردار تبریز با جمعی از مسئولان شهری استان قزوین، با اشاره به روحیه تعامل و همکاری بین شهرداری تبریز و دیگر دستگاه های اجرایی استان، افزود: وجود روحیه تعامل و همزبانی در شهردار محترم تبریز، موجب شده که دیگر دستگاه های اجرایی استان و شهر نیز، در بحث عمران و آبادی سهیم باشند و نتیجه این امر، روحیه تحرکی است که در شهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای مسوولیتم در استانداری، جلسه ای با حضور شهردار و اعضای محترم شورای شهر تبریز تشکیل دادیم و اعلام کردیم که استانداری آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت و توسعه شهر می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: این که افراد مختلف، سلیقه های متفاوتی داشته باشند، کاملا طبیعی است؛ اما باید به این نکته توجه کرد که وجود سلیقه های مختلف، مانع ایجاد همدلی و همزبانی نیست و چنین افرادی هم می توانند در کنار هم کار کنند.

پورمهدی، در بخش دیگری از سخنان خود، به بیان ثمرات این همدلی پرداخت و گفت: شهرداری و معاونت عمرانی استانداری، در بحث ساماندهی ورودی های شهر، احیای بافت های فرسوده، ساماندهی حاشیه نشینی که از مهم ترین مشکلات شهر محسوب می گردد، بحث گردشگری و همچنین حوزه سرمایه گذاری، به موفقیت های ارزنده ای دست یافته اند که می تواند به عنوان تجربه در اختیار دیگر شهرها قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که هر مجموعه مدیریتی، چه در سطح شهری و چه در سطح استانی باید در درون خودانسجام و وحدت داشته باشد، خاطرنشان کرد: هدف مجموعه های مدیریت استانداری و شهرداری در تبریز، بر این اصل استوار است که خودشان، تمامی امور را با تکیه بر همدلی و همزبانی، حل و فصل کنند.

گفتنی است شهردار قزوین به همراه هیاتی مرکب از معاون عمرانی استاندارقزوین، رییس شورای اسلامی قزوین، مدیر کل‌راه و شهرسازی استان قزوین و تنی چند از مدیران شهری و استانی، در قالب سفری یک روزه، میهمان شهردار تبریز و معاون عمرانی استانداری هستند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار