رئیس اداره مشارکت‌ها و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تحقق مدیریت یکپارچه در دوره پیش‌دبستانی را منوط به صدور مجوز به صورت هماهنگ به تمام مراکز از سوی آموزش و پرورش عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه هماهنگی با کارشناسان و مؤسسان مراکز پیش‌دبستانی با موضوع ارتقا کمی دوره پیش دبستانی ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

قاسم ابراهیم‌زاده رئیس اداره مشارکت‌ها و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه تحقق مدیریت یکپارچه در دوره پیش‌دبستانی را منوط به صدور مجوز به صورت هماهنگ به تمام مراکز از سوی آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه قانون مراکز غیر دولتی افزود: با توجه به ساختار غیردولتی آموزش پیش‌دبستانی و با توجه به قانون مراکز غیردولتی، راه‌اندازی و فعالیت این مراکز منوط به أخذ مجوز از سوی آموزش و پرورش است.

رئیس اداره مشارکت‌ها و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با سایر ارگان‌ها، ادارات و انعقاد تفاهم‌نامه با آنان به منظور ارتقا کمی دوره پیش‌دبستانی و مدیریت یکپارچه تأکید کرد و از کارشناسان مناطق تابعه خواست به منظور آگاه‌سازی اولیا نسبت به سطح آموزش‌های دوره و مراکز مورد تأیید اداره آموزش و پرورش همایش‌ها و گردهمایی‌ها را با حضور مسؤولان برنامه‌ریزی کنند.

سیدنجم‌الدین حسینی رئیس اداره آموزش دور اول ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین هم در این جلسه به لزوم ثبت‌نام تمام نوآموزان در سامانه سناد اشاره کرد و اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان را منوط این امر دانست.

وی همچنین به امر نگهداشت نوآموزان و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت به منظور ارتقا کمی دوره اشاره کرد.

گفتنی است در ادامه به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان و نوآموزان اتباع اشاره و نحوه ثبت‌نام تبیین شد.

در پایان مؤسسان و کارشناسان مناطق نظرات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار