امام جمعه قصرشیرین، گفت: ولایت‌مداری یکی از ویژگی‌های دولتمردان است که باعث جلوگیری از نفوذ دشمنان می شود.
کد خبر: ۴۸۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان، حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولتمردان و مسئولان است، ، گفت: هرچقدر دولت در بیان خدمات خود صادق تر باشد مردم به دولت اعتماد بیشتری دارند‌.
  
وی با بیان اینکه شهید باهنر و رجایی الگوی ماندگاری برای دولتمردان هستند، افزود: شهید باهنر و رجایی مردانی با اخلاص بودند و دولتمردان باید از این بزرگواران الگو بگیرند.
 
 حجت الاسلام ملکی، با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند نه سرور آن ها، اظهار کرد: مسئولان باید با تمام تلاش و توان خود به مردم خدمت کنند و رفاه و آسایش مردم هدف دولت باشد.
  
امام جمعه قصرشیرین، مطرح کرد: ولایت‌مداری یکی از ویژگی‌های دولتمردان است که باعث جلوگیری از نفوذ دشمنان می شود و جلوگیری از نفوذ دشمنان امری مهم در خدمت رسانی به مردم است که نیاز به وحدت و تعامل مسئولان دارد.
 
وی در پایان سخنانش، مهمترین خدمت دولت به مردم را رفع معضل بیکاری جوانان دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات بیکاری جوانان زمانی برطرف می شود که به توانایی قشر جوان اعتماد کنیم و از آن ها حمایت کنیم.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار