در چهارمین روز از هفته دولت
خشکسالی های اخیر، کاهش منابع آب زیرزمینی و نزولات جوی، افزایش جمعیت و مسافر پذیر بودن استان مازندران را از جمله عوامل کمبود آب است .
کد خبر: ۴۸۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 28 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا، ساختمان اداری آب و فاضلاب شهری کلارآباد افتتاح شد.
 
یک کشته در سانحه رانندگی در بابل
بر اساس این گزارش،  مدیرعامل شرکت در این مراسم،  بهره برداری از ساختمان اداری کلارآباد را یکی از نیازهای مردم این منطقه دانست و گفت: با افتتاح این ساختمان، مردم محترم کلارآباد از خدمات بهتر و مناسب تری در حوزه آب وفاضلاب بهره مند می شوند.
 
مهندس ذاکری،  افتتاح این ساختمان را مرهون تعامل و همدلی مسوولان دانست و گفت: برای تامین آب مورد نیاز مشترکین این شهر در برنامه کوتاه مدت، حفر  وتجهیز یک حلقه چاه در دست اجراست.
 
وی، خشکسالی های اخیر،  کاهش منابع آب زیرزمینی و نزولات جوی، افزایش جمعیت و مسافر پذیر بودن استان مازندران را از جمله عوامل کمبود آب دانست و اظهار داشت: برای برون رفت از تنش کمبود آب، باید به سمت اجرای طرحهای تامین منابع پایدار آب حرکت کنیم که در این راستا نقشه راهی برای سال 1440-1405 طراحی شد.
 
مدیرعامل آبفاشهری مازندران،  در بخش دیگری از سخنانش، قیمت گزاف زمین در این استان را یکی از مشکلات این شرکت در اجرای طرحها و ایجاد تاسیسات عنوان و تصریح کرد: از مسوولان انتظار می رود در رفع این مشکل مجموعه آبفا را یاری رسانند.
 
مهندس ذاکری به افزایش جمعیت شناور در استان مازندران در ایام تعطیل و تابستان اشاره کرد و افزود: با وجود خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر سه برابر جمعیت استان ، اعتبارات تخصیص یافته با جمعیت استان همخوانی ندارد.
 
فرماندار شهرستان عباس آباد نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و با هنر سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.
 
کثیری، ادامه داد: مدیران و مسوولان با الگو قرار دادن این شهدا مراتب خدمتگزاری خود را به مردم کامل تر خواهند کرد.
 
مدیر امور آبفاشهری عباس آباد نیز در سخنانی، ایجاد فضای مناسب اداری، افزایش و ارتقای کارآیی و بهره وری، تکریم ارباب رجوع و سهولت پاسخگویی و نیز ارایه خدمات مناسب به شهروندان را از اهداف   احداث ساختمان اداری کلارآباد  عنوان کرد.
 
مهندس مهرداد مقدسخو، با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 304 متر مربع در دو طبقه احداث شد، افزود: عملیات احداث  این ساختمان با زیربنای 310 متر مربع  از سال 94 آغاز  و با صرف 3500 میلیون ریال صبح امروز به بهره برداری رسید.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار