در پی عدم تحقق وعده های مسئولان؛
تابناک مرکزی: جمعی از خانواده های جانباختگان حوادث جاده ازنا - اراک که تعداد آنها بیش از 200 نفر بود، با حضور در ابتدای این جاده خواستار رسیدگی مسئولان و تعریض جاده شدند.
کد خبر: ۴۸۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 24 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ جاده ازنا – اراک در روزهای گذشته صحنه اعتراض جمعی از خانواده های جانباختگان حوادث جاده ازنا - اراک بوده است که با حضور در ابتدای این جاده خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل و تعریض جاده شدند.

یک منبع آگاه به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: جاده ازنا به اراک که به جاده مرگ شهرت یافته است در حدود 69 هزار کشته بر جای گذاشته و با این حال کسی از مسئولان دو استان لرستان و مرکزی بر ای حل این مشکل اقدامی صورت نداده است.

مردم جاده را بستند / جاده مرگ خانواده های جانباختگان حوادث جاده ازنا - اراک را به اعتراض وادار کرد

حدود ساعت 19 امروز مردم شهرستان ازنا که اکثر آنها از روستای مومن آباد هستند در اعتراض به وقوع تصادف‌ های خطرناک در ابتدای جاده ازنا - اراک حاضر شدند که این تجمع منجر به مسدود شدن محور شد.

این فعال اجتماعی شهرستان ازنا ادامه داد: در سال های گذشته ، حدود 700 نفر در محور ازنا - اراک جان خود را از دست داده اند که آخرین حادثه منجر به کشته شدن پنج نفر شد.

وی با اشاره به تذکر نماینده مردم درود و ازنا و نماینده مردم شازند به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به مشکل این جاده بیان کرد: در سفر آخوندی وزیر راه به استان لرستان قول هایی در خصوص چهار بانده شدن این جاده داده شد اما تاکنون این وعده ها عملی نشده است و به دلیل عرض کم جاده و تردد بالای وسایل نقلیه سنگین مردم همچنان داغدار می شوند.

گفتنی است طول این مسیر 70 کیلومتر است که 50 درصد این مسیر در شهرستان ازنا استان لرستان و 50 درصد دیگر در شهرستان شازند استان مرکزی قرار دارد.

مردم جاده را بستند / جاده مرگ خانواده های جانباختگان حوادث جاده ازنا - اراک را به اعتراض وادار کرد

جاده ازنا - اراک در ابتدا باهدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان‌های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعدها به دلایل مختلف ازجمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شد به ‌گونه ‌ای که بیشتر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین هستند.

تردد فراوان وسایل نقلیه سنگین از محور ازنا - اراک در مقابل عرض کم جاده باعث بروز تصادفات فراوان منجر به جرح و فوت در این جاده شده که همین موضوع لزوم تسریع در تکمیل این طرح نیمه ‌کاره را دوچندان کرده است.

مردم جاده را بستند / جاده مرگ خانواده های جانباختگان حوادث جاده ازنا - اراک را به اعتراض وادار کرد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
البته ضرورت چهار بانده شدن جاده انکار ناپذیر است - ولی آمار 69000 کشته قطعا اشتباه نگارشی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار