کد خبر: ۴۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 24 August 2017
به گزارش «تابناک یزد» مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان گفت: همزمان با هفته دولت چهار طرح عمراني در سطح شهرك‌هاي صنعتي استان يزد به بهره‌برداري خواهد رسيد .
«‌سيد مسعود عظيمي» با اعلام اين خبر گفت: اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر 41 ميليارد ريال در شهرك‌هاي صنعتي يزد و فولاد و نواحي صنعتي شمس‌آباد ميبد و پشت‌كوه گاريزات به بهره‌برداري خواهد رسيد .

وي اجراي زيرسازي و آسفالت كمربندي شهرك صنعتي يزد را از مهمترين اين طرح‌هاي عنوان كرد و افزود: اين طرح با هدف سهولت تردد صنعتگران و شاغلين در شهرك صنعتي يزد و منطقه ويژه اقتصادي و همچنيني كاهش تصادفات و سوانح در شهرك و با بيش از 18 ميليارد ريال اعتبار اجرا شده است .

وي ادامه داد: اجراي زيرسازي و آسفالت معابر شهرك صنعتي فولاد با 15 ميليارد و 676 ميليون ريال اعتبار از ديگر طرح‌هاي مهم زيرساختي است كه در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد .

به گفته اين مقام مسئول، اجراي شبكه گاز در ناحيه صنعتي شمس آباد و ناحيه صنعتي پشتكوه گاريزات با صرف هزينه‌اي بالغ بر هفت ميليارد و 400 ميليون ريال از جمله طرح‌هاي آماده شده براي بهره‌برداري در هفته دولت به شمار مي‌رود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار