کد خبر: ۴۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 15 June 2015
بخشدار چهارباغ از توابع شهرستان ساوجبلاغ گفت که این بخش پرجمعیت و مهاجرپذیر نیاز به خدمات رسانی ویژه دستگاه های اجرایی و امنیتی به منظور پاسخگویی مناسب به نیاز های مردم دارد.

محمدرضا شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: روز گذشته به منظور افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی برای امداد رسانی در مواقع ضروری مانور ولایت امداد ونجات در شهر چهار باغ به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه های خدمات رسان از جمله، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی، آب، برق، گاز، مخابرات، بهزیستی و ثبت احوال، از اهداف این مانور نیم روزی بود.

وی ارزیابی نحوه خدمات رسانی دستگاه های خدماتی ، امنیتی و انتظامی را در این بخش حرکتی مثبت برای افزایش توان کاری کیفی آنان در راستای توسعه خدمات به ساکنان بخش چهار باغ ذکر کرد.

وجود باغات ، ویلاها ، روستاهای پر جمعیت و خوش آب و هوا در کنار شهر تازه تاسیس چهارباغ و زندان قزلحصار نشان از افزایش توان خدمات رسانی به این منطقه دارد.

شعبانی ادامه داد: در این بخش یک شهر چهار باغ و 28 مرکز جمعیتی در قالب روستا ، مزرعه ، شهرک ، دهکده وجود دارد که حدود 100 هزار نفر جمعیت دارند در حالی که از نظر فضای فرهنگی ، درمانی ، آموزشی و زیر ساخت های عمرانی نیاز به خدمات رسانی دارند.

بخشدار چهار باغ از مدیران شهرستانی ، استانی و خیرین درخواست کرد برای توسعه خدمات عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در این بخش کوشش کنند تا مردم این منطقه که عموما غیر بومی و مهاجر هستند از خدمات مناسب برخوردار شوند.

بخش چهار باغ در شهرستان ساوجلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار