مدیرکل استاندارد ایلام بر نقش مهم اصحاب رسانه در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ استاندارد دارند. ایرنا
کد خبر: ۴۷۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی  اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات بازوان توانمندمردم و همچنین مدیران توسعه گرا هستند.
 
وی با بیان اینکه اطلاع‌ رسانی نقش مهم و اساسی در بیان عملکرد و فعالیت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی دارد، افزود: مدیران باید با رسانه‌ها همکاری کنند و رسانه‌ها نیز باید با تعهد، تخصص و دانش اطلاع‌ رسانی کنند.
 
مدیرکل استاندارد ایلام نقد سازنده را موتور محرکه توسعه استان دانست و یادآور شد: اصحاب رسانه می توانند با نقد سازنده و منصفانه مسئولین را در جهت خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.
 
همتی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز بکار پویش من کالای ایرانی می خرم در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: این پویش با هدف کمک به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی در استان ایلام ایجاد شده است.
 
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و ایرانی، اداره کل استاندارد استان ایلام با راه اندازی کمپین 'من کالای استاندارد ایرانی می‌ خرم 'بر آن شده است تا با ابزار و توانایی های موجود و جلب حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی و رسانه های دیداری و شنیداری استان طبق وظیفه عقلی، شرعی و ملی خود، قدمی در جهت حمایت از تولید کالای استاندارد ایرانی بردارد.
 
17 مردادماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک متحجر طالبان به شهادت رسید به این مناسبت، شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز را بعنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور نامگذاری کرد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار