کارشناس اداره کل استاندارد ایوان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 85 مورد بازرسی از مراکز عرضه و فروش این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۴۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 07 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسماعیل مهدوی پور اظهار کرد: همچنین طی این مدت 11 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، چهار مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و پنج مورد نیز کالیبره کردن باسکول های همکف برای اطمینان بخشی از استمرار کیفیت محصولات تولیدی توسط این اداره انجام شده است.
 
وی در رابطه با نازل های سوخت مایع افزود: بر اساس قوانین و دستورالعمل های سازمان استاندارد تمامی نازل های سوخت مایع و جایگاه های عرضه سوخت به منظور صحت عملکرد سالانه در 2 مرحله مورد آزمون قرار می گیرند.
 
مدیر استاندارد ایوان یادآور شد: همچنین نازل هایی که مردود می شوند پس از رفع نقص، انجام آزمون دوباره و کسب اطمینان از عملکرد آنها اجازه فعالیت کسب می کنند و در غیر این صورت از فعالیت این نازل ها جلوگیری می شود.
 
مهدوی پور تاکید کرد: استفاده از کالای با کیفیت حق مسلم شهروندان است و این اداره در راستای تکالیف سازمانی تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت های خویش بکار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالاهای سلامت محور با کیفیت به کار می بندد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار