رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین گفت: با برقراری تماس های تلفنی با ۲۰۰ خانواده شهید وضعیت درمانی آنها پیگیری می شود.
کد خبر: ۴۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 31 July 2017
حسن اصلی تبریزی در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: در ۳ ماه نخست سال جاری، به منظور پیگیری و ارایه‌ خدمات درمانی با ۲۰۰ والدین شهدای شهرستان قزوین تماس تلفنی برقرار شد.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان یادآورشد: ارائه‌ خدمات درمانی به جامعه ایثارگران از مهمترین وظایف بنیاد است و در این راستا طرح‌های مختلفی به منظور تسهیل در خدمات ‌رسانی به افراد تحت پوشش دردستور کار است و با جدیت پیگری می شود.

وی با اشاره به وضعیت جسمانی والدین شهدا افزود: این قشر معظم جامعه به علت کهولت سنی دچار مشکلات متعدد درمانی هستند وکمتر به بنیاد مراجعه می‌کنندبه همین دلیل کارکنان بنیاد با آنها تماس تلفنی برقرار می‌ کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین تصریح کرد: در تماس های تلفنی، خانواده‌های شاهد مشکلات درمانی خود را مطرح می‌ کنند تا کارکنان خدمات‌ لازم را ارایه داده و همچنین تجهیزات و لوازم پزشکی را در اختیار آنها قرار دهند.

اصلی تبریزی گفت:تسهیل درارایه خدمات، احوالپرسی، برقراری ارتباط عاطفی و پیگیری وضعیت درمانی از مهمترین اهداف تماس های تلفنی است.

وی بیان کرد: خانواده‌های شاهدی که در مناطق دورافتاده ساکن هستند در اولویت تماس تلفنی ارایه‌ خدمات درمانی و تجهیزات و لوازم پزشکی است زیرا دسترسی آنها به این خدمات کمتر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین اظهارداشت: در سه ماه نخست امسال با ۲۰۰ نفر از والدین شهدا تماس تلفنی برقرار شده و امور درمانی آنها مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اعزام والدین شهدا و جانبازان به تهران برای درمان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین است و در سه ماه امسال ۳۳ نفر از این افراد برای ادامه درمان و بهبود سلامتی به بیمارستان‌های تهران اعزام شده اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار