قاچاقچی مواد مخدر با پیشنهاد 120 میلیون ریالی به سربازی در پاسگاه بندر چارک تلاش داشت تا چهار کیلوگرم مواد مخدر را وارد جزیره کند اما وظیفه شناسی این سرباز مانع موفقیت این سوداگرمرگ شد .
کد خبر: ۴۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 13 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار داشت : در حین کنترل مسافران ورودی از بندر چارک به جزیره کیش یکی از سربازان وظیفه این پاسگاه بنام 'امیر معتمدی پور' که حافظ قران کریم نیز است متوجه می شود که فرد مشکوک ساک دستی خود را در داخل خودرو بیرون از محوطه پاسگاه قرار داده است .
 
سرگرد فرج نظری افزود: سرباز مذکور به موضوع مشکوک و به صاحب کیف اعلام می کند که باید با ساک به داخل سالن آمده و پس از بازرسی کامل وارد جزیره شود. 
 
وی تصریح کرد: قاچاقچی که متوجه زیرکی سرباز وظیفه شده بود با پیشنهاد رشوه 120 میلیون ریالی قصد داشت وی را تطمیع و موادمخدر را وارد جزیره کند.
 
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: این سرباز وظیفه، ضمن وظیفه شناسی با رد رشوه پیشنهادی، فرد موردنظر را به پاسگاه هدایت و پس از بازدید ،بیش از 4 کیلوگرم تریاک از داخل ساک همراهش کشف و ضبط و متهم در این رابطه دستگیر و تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی شد.
 
حجت الاسلام رجبی رییس عقیدتی سیاسی پلیس کیش از اقدام این سرباز وظیفه قدردانی کرد و گفت : معتمدی پور از حافظان قرآن کریم این فرماندهی بوده و بدون شک وظیفه شناسی این سرباز برگرفته از تعالیم قرآنی است.
 
وی عمل به دستورات قرآن را از قرائت و تفسیر آن مهم تر دانست و افزود: دستورات قرآن برنامه زندگی و نقشه راه است و باید به آن عمل کنیم .
 
حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه کارکنان پلیس همیشه در انجام وظیفه خود از قرآن مدد می گیرند اظهار داشت : زمانی که این افراد در انجام وظیفه و خدمت رسانی از قرآن مدد بگیرند ، همان قرآن زمینه رضای الهی و رضای مردمی را برای آنان فراهم خواهد کرد.
 
یاد آور می شود : رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی ویژه کیش اواخر فروردین ماه نیز 36 قاچاقچی را دستگیر و در این ارتباط بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد.
 
پلیس انتظامی کیش نیز چندی پیش نیز دوباند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و بیش از 200 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع ' شیشه ' را کشف و سه وارد کننده اصلی شیشه به جزیره را دستگیر کرد.
 
از ابتدای امسال بیش از شش کیلوگرم انواع مخدر در جزیره کیش کشف شده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار