با پايان رقابت 35 رزمي‌كار
رقابت‌هاي سبك رزمي نین‌جوتسو قهرماني استان قم براي شناخت برترين‌ها به منظور اعزام به پيكارهاي قهرماني كشور به پايان رسيد.
کد خبر: ۴۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 31 July 2017
به گزارش تابناک قم، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات ورزش‌های رزمی استان قم پیکارهای رزمی سبک نین‌جوتسو قهرمانی این استان به میزبانی سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات علاوه بر اینکه برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به میدان رفتند، به دلیل اینکه رقابت‌ها جنبه انتخابی داشت با هدف کسب مجوز همراهی تیم منتخب هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم در مسابقات نین‌جوتسو قهرمانی کشور، بر جذابیت پیکارها افزوده بودند.

در مجموع تعداد 35 رزمی‌کار در مسابقات انتخابی سبک نین‌جوتسو استان قم با یکدیرگ به رقابت پرداختند و رقابت‌ها در دو قسمت آزاد کمیته و کاتا به انجام رسید و در پایان مقام‌های اول تا سوم بخش کاتا به ترتیب به محمد ولی، هادی یحیوی و علی اقبال‌زیدی تعلق گرفت.

اما رقابت‌های بخش آزاد کومیته در اوزان منهای 20 و 40 کیلوگرم نونهالان، منهای 50 و 60 کیلوگرم نوجوانان، منهای 55، 60 و 75 جوانان و منهای 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به انجام رسید و برترین‌های خود را برای حضور در اردوی تیم منتخب سبک نین‌جوتسو قم شناخت.

در رده سنی نونهالان و در وزن منهای 20 کیلوگرم محمدمعین نظری، زین عمرانی و معین علی‌مرادی اول تا سوم شدند و همین عناوین را در وزن منهای 40 کیلوگرم رده نونهالان به ترتیب ایمان عمرانی، علیرضا هاشمی و محمد تاج‌بخش به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 50 کیلوگرم انتخابی سبک نین‌جوتسو قم، به ترتیب سالار قنبری، احسان هاشمی و ابوالفضل رضایی اول تا سوم شدند و رتبه‌های برتر وزن منهای 60 کیلوگرم این رده سنی نیز نصیب مهرداد اختیاری، محمد امامی و محسن کرمی شد.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم میثم صادقی، عباس کوشانی و هادی یحیوی موفق به کسب عناوین برتر شدند، در وزن منهای 60 کیلوگرم محسن اروجی، سعید علی‌مرادی و محمد ولی و در وزن منهای 75 کیلوگرم محسن یوسفی، علی جهان‌شیری و مصطفی رضایی اول تا سوم شدند.

در تنها وزن رده سنی بزرگسالان یعنی منهای 65 کیلوگرم نیز به ترتیب محمدجواد عکابی، علی اقبال‌زیدی و سیدعلی آیت مقام‌های برتر را کسب کردند و در مجموع رزمی‌کاران باشگاه‌های شهدای نیروگاه، شهید بهشتی پردیسان و باشگاه قهرمانان زنبیل‌آباد قم در مسابقات حضور داشتند و مسوول برگزاری مسابقات نیز سیدمحمدمهدی مهدی‌زاده بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار