از امروز انجام شد
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 15 درصدی کرایه بایط ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه خبرداد و گفت: این افزایش نرخ از روز شنبه 7 مردادماه سال‌جاری اعمال شد.
کد خبر: ۴۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 29 July 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهنام اصلی‌زاده اظهار داشت: به استناد مجوزهای حاصله از روزشنبه 7 مردادماه سالجاری نرخ بهاء خدمات اتوبوسهای شرکت واحد در خطوط درونشهری و حومه  به میزان 15 درصد افزایش یافت.

وی میزان افزایش کرایه در سال 96  را  15درصد اعلام کرد و افزود: افزایش مذکور در تمام خطوط ملکی و بخش خصوصی بطور یکسان اجرا می‌گردد.

اصلی‌زاده تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش بلیط تنها کفاف بخشی از هزینه پرداختی به شرکت‌های بیمه برای بیمه کردن مسافر و شخص ثالث، بیمه تامین اجتماعی و تامین گازوئیل را می‌کند و این در حالی است که از محل بودجه مصوب وزارت کشور در سال گذشته و سال جاری، ریالی به این شرکت پرداخت نشده است و برای پرداخت حقوق و دستمزد رانندگان، کادر فنی تعمیرات اتوبوس‌ها، بازسازی اتوبوس‌ها، تامین لوازم یدکی اتوبوس‌ها و از همه مهم‌تر خرید ناوگان جدید اتوبوس با حمایت شهرداری محترم انجام می‌پذیرد.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در مورد نحوه پرداخت کرایه هاگفت: ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز کاملا مجهز به سیستم کارت بلیط الکترونیکی بوده و دریافت کرایه مسافر در اتوبوس‌های ملکی و بخش خصوصی تحت نظارت فقط از طریق کارت بلیط انجام می‌گیرد وشهروندان عزیز پرداخت کرایه سفر خودرا صرفا با کارت بلیط انجام دهندو از پرداخت نقدی کرایه خوداری کنند.

اصلی‌زاده همچنین از آمادگی واحد بازرسی و نظارت شرکت خبر داد و تاکید کرد:گشت‌های بازرسی این شرکت به صورت روزانه و منظم از نحوه خدمات رسانی و همچنین کنترل استفاده از دستگاههای کارتخوان بلیط الکترونیکی و اخذ کرایه مسافر از طریق کارت بلیط اقدامات مورد نیاز را انجام خواهند داد.

وی از شهروندان و مسافران در خواست کرد ضروری است بهاء خدمات حمل ونقل مسافر باید از طریق کارت بلیط پرداخت گردد.که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات و  گزارشات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی به این شرکت گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :