نماینده ولی فقیه در استان البرز:
آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: هیچ یک از ملت ایران با مذاکره مقتدرانه و حرکت در مسیر تحقق حقوق ملت ایران مخالف نیست و تیم مذاکره کننده نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ 13 February 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی در موضوع هسته‌ای باید انتقادپذیر باشند.
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزاری شد.
در خطبه‌های دوم نماز آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی، به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور بار دیگر موجب شد که دشمنان پاسخ یاوه‌گویی‌های خود را بگیرند.
وی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی گفت: این حضور پربرکت به شما نشان داد که ملت ایران دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند و همچون کوه مدافع اسلام، انقلاب و ولایت هستند.
خطیب جمعه شهرستان کرج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران از جنس نور است، گفت: این انقلاب هم روشنی دهنده است و هم روشنی بخش.
حسینی همدانی همچنین به دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی اشاره کرد و گفت: عزت و استقلال مردم ما در سراسر جهان، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
وی همچنین با یادآوری روز 25 بهمن سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی به وسیله بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: افراد ضد دین مانند سلمان رشدی کافر به هر وسیله‌ای برای منحرف کردن ذهن پاک جوانان مسلمان دست زده و می‌خواهند از اسلام چهره‌ای غلط به جهانیان معرفی کنند.
بخش دیگر خطبه‌های دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز شهرستان کرج که توسط نماینده ولی فقیه در استان البرز اقامه شد، به مسائل هسته‌ای و مذاکرات نمایندگان ایران با اعضای 5 + 1 ارتباط داشت.
حسینی همدانی در این بخش اظهار داشت: هیچ یک از ملت ایران با مذاکره مقتدرانه و حرکت در مسیر تحقق حقوق ملت ایران مخالف نیست و تیم مذاکره کننده نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.
وی ادامه داد: تذکرات و انتقادهایی نیز که مطرح شده، مربوط به برخی بی‌توجهی‌ها است که در داخل و خارج کشور موجب سوء استفاده بدخواهان شده است.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: تیم مذاکره کننده ایران باید انتقاد پذیر باشد و مواردی که از سوی رهبری عظیم‌الشان انقلاب و دلسوزان مطرح می‌شود را اصلاح کند.
آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی تصریح کرد: رهنمودهای مقام عظمای ولایت در این زمینه روشن و شفاف است و معظم‌له بارها تذکر داده‌اند که تیم مذاکره کننده فریب‌های آمریکا و همراهانش را تشخیص داده و در دام آنها نیافتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار