استاندار بوشهر خواستار تلاش شهرداران برای کسب رضایت‌مندی مردم در زمینه‌های مختلف شد و افزود: یکی از مهمترین دلایل عملکرد مناسب شهرداری‌ها، کسب رضایت‌مندی مردم خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 10 June 2015
استاندار بوشهر بر لزوم احداث پل ارتباطی خور با ساحل گناوه تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سرانه پارک، زمین ورزشی و فضای سبز شهرهای استان بوشهر امسال افزایش می‌یابد.

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از روابط عمومی استانداری؛ مصطفی سالاری بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین معارفه شهرداران جدید استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارند و به علت ارتباط نزدیک و تنگاتنگی که با مردم داشته و نقش مهمی در رفع نیازها و مشکلات مردم دارند.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای بهبود مبلمان شهری و زیباسازی شهرهای استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شهری باید به خوبی توسط شهرداران دنبال شود و طرح‌های مختلف بر اساس اولویت‌بندی اجرایی شوند.

استاندار بوشهر ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز و احداث زمین ورزشی در شهرها را به صورت جدی در دستور کار داریم و شهرداری‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی بر لزوم تشکیل تیم‌های تخصصی و فنی مهندسی در شهرهای استان تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا پیمانکاران توانمند برای اجرای طرح‌های شهری انتخاب شوند تا طرح‌ها با کیفیت بالایی اجرا و همچنین سیاست‌های تشویق و جریمه برای پیمانکاران اعمال شود.

سالاری در ادامه بر لزوم نظارت مستمر و کافی بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: امسال در محلات مختلف شهر بوشهر زمین‌های ورزشی اجرا خواهد شد تا مردم مناطق مختلف از فضای ورزشی مناسبی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز و امکانات رفاهی و تفریحی را نیز در سال جاری در دستور کار داریم و باید تلاش شود که پروژه‌ها با کیفیت مناسب اجرا شود.

استاندار بوشهر خواستار تلاش شهرداران برای کسب رضایت‌مندی مردم در زمینه‌های مختلف شد و افزود: یکی از مهمترین دلایل عملکرد مناسب شهرداری‌ها، کسب رضایت‌مندی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به انتخاب و معرفی شهردار گناوه، اضافه کرد: شهر گناوه دارای جاذبه‌های گردشگری بالایی است و باید زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان به خوبی توسعه یابد.

سالاری خواستار اجرای پل بین خور تا ساحل گناوه شد و بیان داشت: ایجاد این پل می‌تواند زمینه استفاده بیشتر مردم از ظرفیت‌های گردشگری گناوه را فراهم سازد.

در این نشست احمد طاهری به عنوان شهردار گناوه و سید روح‌الله علوی به عنوان شهردار نخل تقی معرفی شدند.


سید روح‌الله علوی رئیس گروه شوراهای دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر دارای ۱۷ سال سابقه کار در حوزه‌های مختلف استانداری، بیش از هشت سال عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان استانداری بوشهر و واحدهای تابعه، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر و بازرس ویژه استاندار در بازرسی از شهرداری های استان بوشهر است.

علوی اولین ورودی کارشناسی حقوق و اولین فارغ التحصیل همان رشته با سه سال اتمام دوره کارشناسی و دارای دو مدرک فوق لیسانس در گرایش حقوق عمومی و حقوق جزا و مدرس دانشگاه است.

احمد طاهری نیز از اساتید دانشگاه، دارای دکترای مدیریت و  موسس اولین مرکز آموزش عالی گناوه (پیام نور) بوده که ۱۰ سال نیز رئیس این مرکز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار