کد خبر: ۴۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 10 June 2015
دبیر هیئت تنیس البرز گفت: مسابقات تنیس مناطق ۵گانه بانوان کشور از فردا یعنی ۱۹ خردادماه به مدت چهار روز در البرز برگزار می‌شود.
آرش گلچینی با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه از فردا یعنی 19 خردادماه مسابقات مناطق 5گانه بانوان کشور در استان البرز آغاز می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات تا روز جمعه به مدت چهار روز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مسابقات مناطق کشوری به صورت آزاد برگزار می‌شود و حضور تمام بانوان در این مسابقات آزاد است، بیان کرد: در این مسابقات تنها 12 نفر اول رنکینگ کشوری حق شرکت ندارند.
دبیر هیئت تنیس استان البرز با اشاره به اینکه برای حضور در این مسابقات 7 استان اعلام آمادگی کرده‌اند، متذکر شد: در این مسابقات از 7 استان بازیکنان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
گلچینی با بیان اینکه این مسابقات در دو استان البرز و گلستان برگزار می‌شود، گفت: مناطق 5گانه توسط فدراسیون کشور تعیین شده‌اند و همه استان‌ها می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در این مسابقات برای شرکت‌کنندگان ارتقاء امتیازات رنکینگ کشوری است، اظهار داشت: جوایز این مسابقات برای نفر اول سه‌ میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون پانصدهزار ریال و برای نفرات سوم مشترک جایزه هرکدام یک میلیون ریال است.
دبیر هیئت تنیس استان البرز با بیان اینکه مسابقات مناطق 5گانه بانوان کشوری در باشگاه آریانا مهرشهر برگزار می‌شود، بیان کرد: سرداور این مسابقات خانم ملک احمدی داور البرزی و مدیریت مسابقات بر عهده خانم زنگنه است و میزبانی مسابقات نیز برعهده هیئت تنیس استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار