با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید مدرس شهرستان کاشمر افتتاح شد.
کد خبر: ۴۵۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 10 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری تسنیم ، دکتر بدیعی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم افتتاح این بیمارستان در کاشمر گفت: کاهش خطا، افزایش وضوح و انطباق تصاویر با دستگاه های جدید از جمله مزایای رادیوگرافی دیجیتال این دستگاه رادیولوژی است.
دکتر بدیعی در مورد اعتبار اختصاص یافته گفت: هزینه ای بیش از ۷ میلیارد ریال به منظور ارتقاء خدمات کیفی به بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم منطقه برای راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید مدرس اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اجرای برنامه تحول نظام سلامت گفت: ۲۵ پروژه از جمله بلوک زایمانی با ۲ هزار متر مربع، کلینیک ویژه با یک هزار و ۴۰۰ متر مربع، بخش شیمی درمانی، در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه در شهرستان کاشمر میزان مرگ و میر نوزادان از ۱۲ در هزار به ۷ در هزار کاهش یافته است، گفت: توسعه ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان پایگاه ها و مراکز اورژانس ۱۱۵ در شهرستان کاشمر افزوده شده است.
وی گفت: اقدامات موثر بهداشتی موجب شده است که یابد.
وی با بیان اینکه امیدواریم کاشمر به یکی از قطب های درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبدیل شود، تصریح کرد: تیم های ارزیابی معاونت درمان علاوه بر پایش نحوه عملکرد خدمات رسانی و اقدامات در مناطق زیر پوشش، کاستی و نیازهای شهرستان ها نیز مورد پیگیری قرار می گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار