در مسابقات کاتاجودوی قهرمانی کشور؛
رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: کاتاروهای قمی در مسابقات کاتاجودوی قهرمانی کشور صاحب سکوی سوم کشور شدند.
کد خبر: ۴۵۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 08 July 2017
به گزارش تابناک قم، مجید متقی اظهار داشت: رقابت‌های کاتا جودوی قهرمانی کشور در اراک برگزار شد و تیم کاتا جودوی استان قم موفق شد با درخشش در این مسابقات در جمع ۳ استان برتر کشور قرار بگیرد.

وی افزود: در این مسابقات تیم کاتای استان قم در حالی وارد مسابقات شد که سال گذشته در این رقابت‌ها نایب قهرمان شده بود و به دنبال ارتقای جایگاه بود اما به دست آوردن چند مدال برنز به جای مدالی‌های خوشرنگ‌تر قم را در جایگاه سوم قرار داد که به خودی خود ارزشمند است.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: در این رقابت هاب در در فرم‌ گوشین جوستو کاتا زوج محمدرضا صحرایی و محمد حسن سالاری قهرمان کشور شدند و مدال طلا را بدست آوردند که این قهرمانی تا حدود زیادی قابل پیش بینی بود زیرا این زوج ملی پوش قمی تقریبا بی‌رقیب هستند.

متقی بیان داشت: در فرم کیمه نو کاتا زوج سید علی می‌رسپاسی و محسن قاسملو مقام سوم کشور و مدال برنز را بدست آوردند و در فرم کاتامه نو کاتا مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نیز سوم کشور شدند و مدال برنز را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های کاتاجودوی قهرمانی کشور در فرم ناگه نو کاتا زوج مجتبی اسماعیل‌پور و جواد بشارتی نیا سوم کشور شدند و مدال برنز را به گردن آویختند تا بدین ترتیب تیم اعزامی قم در این مسابقات به کار خود خاتمه دهد.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: تمامی نفرات حاضر در این مسابقات که روی سکو رفتند به تیم ملی دعوت شدند و نزدیک به ۱۵ روز دیگر انتخابی نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی انجام می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار