مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: تاکنون بیش از 8 هزار نوآموز در استان مورد سنجش قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک : شمس‌الله حسینی ، اظهار کرد: تاکنون بیش از 8 هزار نوآموز مازندران مورد سنجش قرار گرفتند.

وی با اشاره به نوبت‌گیری 24 هزار نوآموز در سامانه، اضافه کرد: پایگاه‌های درجه « الف » سنجش از 28 خرداد در شهرهای بهشهر، نکا، ساری1، ساری2، قائم‌شهر2پایگاه، بابل 9پایگاه ، بابلسر، آمل 2 پایگاه، نوشهر، چالوس و تنکابن و پایگاه‌های درجه «ب» از تاریخ سه تیرماه در شهرهای میاندورود، جویبار، محمودآباد، نور، چمستان، عباس‌آباد، رامسر و فریدونکنار آغاز به کار کرده است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران افزود: همچنین پایگاه‌های سنجش درجه «ج» از تاریخ 10 تیر ماه در شهرها و مناطق گلوگاه، چهاردانگه ،دودانگه، سوادکوه شمالی،سوادکوه، سیمرغ، بهنمیر، بندپی شرقی، بندپی غربی، بلده، لاریجان، کجور و کلاردشت فعالیت خود را آغاز کردند.

حسینی با اعلام اینکه امسال نیز همانند سال قبل، فرآیند پذیرش و ثبت اطلاعات حاصل از سنجش نوآموزان در سامانه الکترونیکی سنجش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: امسال پیش‌دبستانی‌ها نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزند خود در نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود اقدام کرده و مدیر مدرسه نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموز در ستاد و نوبت‌گیری در پایگاه سنجش اقدام می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران با تأکید بر اینکه خانواده در زمینه سنجش فرزندان خود نگران نباشند، خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم برخی از خانواده‌ها درست زمان سنجش نسبت به یادگیری فرزندان خود اهتمام می‌کنند که این کار ضرورتی ندارد بلکه باید تلاش خانواده‌ها بر این باشد که آرامش فرزندان خود را حفظ کنند.





منبع : مرورنیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار