رئیس خانه صنعت و معدن با بیان این که جایگاه بخش خصوصی برای اقتصاد و بهبود جایگاه کسب و کار ضروری است گفت: از دولت خواهشمندیم که در حوزه تصمیمات اقتصادی خود به نظرها و آرا بخش خصوصی نیز توجه کند.
کد خبر: ۴۵۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک : در سی و ششمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حسین سلاح ورزی  قائم مقام اتاق بازرگانی به تشریح عملکرد 4ساله اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: در طول این 4سال 36 جلسه تشکیل شده و در این جلسات 173 دستور جلسه مطرح شده است و از این دستور جلسات تقریبا 100 مصوبه تهیه شده  و حدودا 35درصد این مصوبات در سطح کلان به صورت دقیق اجرایی شده است.

سلاح ورزی همچنین از عدم اجرایی شدن تعدادی از مصوبات به علت وجود تفکر و شبهه عدم ضمانت اجرایی داشتن مصوبات اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: در قانون تصریح شده است که دولت موظف است در ظرف 35روز مصوبات اتاق را به سرانجام برساند و این خود نشان بارز لزوم اجرایی سازی و ضمانت اجرایی داشتن مصوبات اتاق بازرگانی است.

در ادامه این نشست عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن به انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات اتاق در شهرستانها اشاره کرد. وی همچنین با تشکر از طیب نیا بابت مطرح کردن لزوم اصلاح نظام بانکی گفت: اصلاح بانکی اکنون ضروری و در اولویت است و اگر فکری بابت دیون معوق بانکها نشود این مسئله واقعا می تواند برای کشور مشکل آفرین باشد.

سهل آبادی همچنین به لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی اشاره کرد و نیز افزود: از دولت خواهشمندیم که در حوزه تصمیمات اقتصادی خود به نظرها و آرا بخش خصوصی نیز توجه کند زیرا جایگاه بخش خصوصی برای اقتصاد و بهبود جایگاه کسب و کار ضروری و با اهمیت است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار