کد خبر: ۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 07 June 2015
سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از راه اندازی سامانه دریافت آثار دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان خبرداد.
محمد طاهری افزود: اصحاب رسانه البرز برای شرکت در جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری با ثبت نام در سامانه alborz.pressfestival.ir آثار خود را به این سامانه ارسال کنند.
وی اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرایی امور جشنواره های مطبوعات سامانه مذکور توسط معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی شده است که علاقه مندان شرکت در جشنواره مطبوعات استان البرز باید ضمن ثبت نام آثار خود را به این سامانه ارسال کنند.
طاهری گفت: دیگر نیازی به ارائه آثار مکتوب به دبیرخانه این جشنواره نیست و مسئولین جشنواره از طریق همین سامانه آثار را ارزیابی نموده و جهت داوری برای هیات داوران ارسال خواهند نمود.
وی بیان کرد: جشنواره مطبوعات گامی به سوی حرفه ای شدن فعالیت های مطبوعاتی خواهد بود و شرکت در جشنواره مطبوعات امکان ارزیابی توانمندی هر فعال رسانه ای را در قیاس با سایرین فراهم می سازد.
وی ادامه داد: خبرنگاران با سنجش میزان توانمندی خود امکان رشد و ارتقاء خود را فراهم خواهند نمود؛ لذا از تمامی فعالان رسانه ای استان دعوت می شود با ارسال آثار خود در این رقابت رسانه ای شرکت نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: با توجه به فرصت زمانی باقی مانده برای ارسال آثار (25 تیر 1394 ) خبرنگارانی که بر اساس محورهای جشنواره فاقد آثار رسانه ای هستند ؛ نسبت به تولید و انتشار آثار متناسب با محورها و بخش های جشنواره اقدام و در جشنواره شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار