معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از حضور فعال و گسترده جوانان امدادگر جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه در محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیومرث ویسی، با اشاره به تاثیر ارزشمند تلاوت قرآن کریم در نسل جوان کشور به ویژه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان، اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طول سال و ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار این دستگاه اجرایی است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: طی هفته گذشته به ویژه در شب‌های قدر نیز محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری ویژه اعضای جوانان، امدادگران و داوطلب شهر کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.


این مسؤول یادآور شد: معاون استاندار، اعضای شورای اجرایی هلال احمر شهرستان کرمانشاه و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در این محفل نورانی حضور داشتند و ضمن تاسی از کلام آسمانی قرآن کریم به تفسیر خطبه غراء شعبانیه حضرت رسول اکرم(ص) نیز پرداخته شد.


معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه یکی از فضایل و سنت‌های حسنه ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کریم و برپایی سفره‌های افطاری است،‌ افزود: در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر این توفیق حاصل شد که در جوار جمعی از اعضای  شهرستان کرمانشاه که در امر خدمات‌رسانی به جامعه‌ شبانه‌روز در تلاش هستند، به راز و نیاز و عبادت معنوی با پرودگار بپردازیم و این فرهنگ دینی را نهادینه کنیم.


ویسی با بیان اینکه مسؤولانی استانی و جوانان جمعیت هلال‌احمر پس از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اقامه نماز جماعت به رسم سنت حسنه ماه رمضان بر سر سفره افطار نشستند، اظهار داشت: در طول ایام ماه مبارک رمضان اعضا جمعیت هلال‌احمر توانستند در حرکتی معنوی در زمینه توزیع بسته‌های حمایتی، برپایی ایستگاه سلامت، غربالگری فشار قند و خون، ویزیت رایگان، توزیع غذای گرم در نقاط گوناگون استان و... نیز خدمات‌رسانی کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار