مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:مدارس فوتبال به عنوان بخشی از برنامه غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان مورد توجه است.
کد خبر: ۴۴۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 20 June 2017
مدارس فوتبال کرمانشاه باید درجه بندی شوند/تمیهدات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای فعالیت مدارس فوتبال

به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ارسلان حسینی در نشست هماهنگی با مدیران مدارس فوتبال کرمانشاه که در محل هیئت فوتبال استان برگزار شد،گفت:تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس فوتبال باید از ماهها قبل صورت گیرد زیرا موضوع اوقات فراغت تنها به فصل تابستان مربوط نمی شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت در طول سال گفت:باید هدف از تشکیل مدارس فوتبال مشخص باشد و بر اساس آن بصورت هدفمند برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت کلیه شرایط قانونی در مدارس فوتبال گفت:هیئت فوتبال باید برای سالهای آینده کلیه مدارس فوتبال سطح استان را درجه بندی نماید و بر اساس آن میزان شهریه ورودی هر سطح را به کمیسیون ماده 5 اداره کل پیشنهاد نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:باید توجه داشت که موضوع اوقات فراغت تنها به فصل تابستان مربوط نمی شود و باید هر ساله تا پیش از فرودین ماه برنامه های اوقات فراغت و فعالیت های مدارس ورزشی بسته شود.

حسینی بیان داشت:همه ما در مقابل نونهالان،نوجوانان و فرزندانمان مسئول هستیم و اگر امروز غفلت کنیم قطعا این قشر با آسیب جدی مواجه خواهند شد.

وی تاکید بر ایجاد نظام ارشیابی و ارزیابی مدارس فوتبال به صورت محسوس و نامحسوس را خواستار شد و گفت:هیئت فوتبال باید با قدرت با هر مدرسه ای که در چارچوب وظایف خود به درستی اقدام نمی کند، با هماهنگی اداره کل،برخورد جدی نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان از تعیین برنامه زمانبدی استفاده مدارس فوتبال استان از استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه به مظنور حل مشکل زمین آنها خبر داد و از هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه خواست برنامه ریزی لازم در این زمینه را بعمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار