به دلیل بارش برف؛
تابناک: اداره راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به بارش های اخیر در مناطق مختلف این استان اعلام کرد: تردد در جاده های استان به جز گردنه کلوسه واقع در فریدونشهر برقرار است.
کد خبر: ۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان « فرزاد دادخواه » مدیر راهداری این اداره کل اضافه کرد: باتوجه به کولاک و بوران شدید در گردنه کلوسه واقع در پشتکوه شهرستان فریدونشهر این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به اینکه بارش ها در بیشتر مناطق استان بصورت باران و در برخی از مناطق غربی استان از جمله خوانسار، فریدن، فریدونشهر و بویین و میاندشت بصورت بارش برف و باران می باشد، اظهار کرد: کارکنان راهداری با امکانات کامل و تجهیزات زمستانی در راهدارخانه ها و با انجام گشت های مستمر در مسیرها و جاده های استان اصفهان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

دادخواه از رانندگان و مسافرین خواست ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی، قبل از سفر به مناطق مختلف استان با مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی از طریق شماره گویای 141، 36686446 و 09133288000 تماس برقرار کنند و از وضعیت جاده های اصفهان آگاه شوند.

بارش های 24 ساعت گذشته استان اصفهان در مناطق سردسیر و ارتفاعات این استان بصورت برف بود.

براساس اعلام هواشناسی استان اصفهان، بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روز چهارشنبه تا جمعه از روی این استان است. براین اساس در این مدت، بارش های متناوب و وزش باد نسبتا شدید در استان اصفهان بویژه در مناطق غربی، جنوب غربی و شمال غربی پیش بینی شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار