سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی برج مسکونی 22 طبقه در شهرک چیتگر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 15 June 2017
به گزارش تابناک : جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 01:42 بامداد امروز(پنج‌شنبه) در برج مسکونی پامچال در میدان دریاچه واقع در شهرک چیتگر اعلام می‌شوذ.

وی افزود: بعد از اعلام حادثه 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند نردبان و بالابر و تشک نجات و خودرو تنفسی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل آتش سوزی یک برج 22 طبقه بود که در ضلع غربی آن و در قسمت بالکن یکی از واحدهای طبقه اول آتش سوزی شده بود و  شعله های آتش از  طریق نمای ساختمان در عرض 4 و 5 متر گسترش و به بخش هایی از ضلع شمالی برج نیز سرایت کرده بود.

ملکی گفت:در ضلع غربی آتش به بالکن  چند واحد در طبقات مختلف سرایت و دود آتش به تمام طبقات نفوذ کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: 40 خانواده در این برج ساکن بودند، تعدادی از ساکنان خود خارج شده بودند و بیش از 30 نفر به کمک نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شدند.

وی ادامه داد: آین آتش سوزی 4 مصدوم داشت که 1 خانم دچار دود گرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

ملکی گفت: این حادثه پتانسیل این را داشت که تبدیل به یک حادثه سنگین شود اما با حضور به موقع آتش نشانان عملیات به خوبی انجام و حریق اطفا شد و پس از آن نیروهای آتش نشانی شروع به لکه گیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت:پس از ایمن سازی محل حادثه عملیات در ساعت 05:40 به پایان رسید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار