کد خبر: ۴۴۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 13 June 2017

در آخرین روز از هفته محیط زیست همایش پیاده‌روی با رویکرد پاکسازی مسیر منطقه گردشگری آبشار یاسوج از زباله، برگزار شد.

همایش پیاده روی با رویکرد پاکسازی مسیر گردشگری بارگاه امام‌زاده عبدالله به سمت آبشار یاسوج با مشارک فعال تشکل‌های زیست محیطی و مردم در آخرین روز از هفته محیط زیست برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش با تاکید بر اینکه بهره گیری از مشارکت‌های مردمی روشی موثر در حفظ محیط زیست است گفت: سازمان محیط زیست در سلامت محیط زیست انسانی و طبیعی نقش اساسی و اجتناب ناپذیری دارد و انتظار می‌رود نگاه‌های به این مجموعه فرهنگی و ویژه باشد.

سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: به دلیل بارش‌های مناسب و مطلوب در فصل بهار امسال و رشد بیش از حد علف‌زارها در مراتع آتش سوزی در مناطق حفاظت شده یک خطر بزرگ بوده و باید در این زمینه از هم اکنون به فکر چاره باشیم.

وی بیان کرد: برای کاهش و به حداقل رساندن این آتش سوزی‌ها نیاز به کمیته مشترکی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با به کارگیری نیروهای مردمی برای کاهش یا جلوگیری از آتش سوزی‌ها هستیم.

هاشمی ابراز کرد: انتظار می‌رود شهروندان, گردشگران و مسافران نسبت به رعایت مسائل زیست محیطی حساس بوده و از پراکندن و رها کردن زباله در طبیعت خوداری کنند./تسنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار