مدیر برق نگور دشتیاری از توابع شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اختصاص اعتبارات و اقدامات انجام شده افت ولتاژ برق در 23 روستای سطح بخش دشتیاری مرتفع و مشکلات و نگرانی مردم در این خصوص برطرف شده است.
کد خبر: ۴۳۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 09 June 2017

وحید غلامیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای رفع افت ولتاژ روستاهای یاد شده 27 دستگاه ترانسفورماتور برق، سه کیلومتر شبکه فشار متوسط و یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 14 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار بخش دشتیاری، پلان و تلنگ برق رسانی شده اند.
وی گفت: رفع افت ولتاژ برق در روستاهای بالاد، کلانی بجار، کیک سوچ، پتار، غریب آباد، نلینت رستم، ریکوتل، گارفقیر، سندحمزه، رودیگ مولاداد، شهرک مسکونی اسلام آباد، کهنانی کش، گبولانی، سیتار محمود، نلیت رحمت، بالاد و یعقوب بازار انجام شده است.
وی بیان کرد: امور برق نگور چهار بخش دشتیاری، پلان، قسمتی از بخش مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند را زیر پوشش دارد که در مجموع ۵۰۰ پارچه روستا را خدمات رسانی می کند.
مدیر برق نگور دشتیاری چابهار گفت: حجم تاسیسات برق این منطقه شامل هزار و 200 کیلومتر خط فشار متوسط ، ۵۲۰ کیلومتر خط فشار ضعیف وهزار و 100 دستگاه ترانس برق است.
غلامیان اظهار داشت: امور برق نگور همچنین دارای 27 هزار و 700 مشترک برق است که از این تعداد 23 هزار و 535 اشتراک، خانگی هستند.
به گزارش ایرنا نگور مرکز بخش دشتیاری از توابع شهرستان چابهار و از شهرهای مرزی نزدیک کشور پاکستان است.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار