استاندار آذربایجان شرقی:
جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، پنج‌شنبه 18 خرداد، در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 08 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه تروریستی تهران اظهار داشت : تروریست های تکفیری مردم را بدون در نظر گرفتن نژاد وصرفا به خاطر انسان بودن با لباس مبدل مورد هدف قرار داده و هموطنان بی پناه را به شهادت رساندند.

وی با محکوم کردن این حادثه تروریستی و اظهار همدردی با خانواده شهدا هشدار داد :انتقام از تروریست ها گرفته خواهد شد تا این که دیگر هیچ تروریستی فکر نگاه به مملکت را نکند.

جبارزاده تاکید کرد : همه نقطه استان تحت رصد است و همه مناطق با تیز بینی دقیق و با کمک مردم همانند همیشه استان آذربایجان‌شرقی ،یک استان امن است.

وی ابراز کرد ، از لحظه شنیدن خبر ،با مردم در آمادگی کامل هستیم و باید تروریست ها بدانند ملتی که در طول تاریخ از سختی های زیادی عبور کرده اند ،چند تروریست کوچک نمی تواند اراده ملت بزرگ ایران را متأثر کند.

استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد : راه خونین شهدا را همیشه ادامه خواهیم داد و هر چه زود تر شاهد موفقیت لشکریان اسلام خواهیم بود.

جبارزاده به هفته محیط زیست اشاره کرد و گفت :در استان ما بیش از استان های دیگر به عدم توجه محیط زیست واقف هستیم و خوشبختانه در حال حاضر موضوع احیای دریاچه ارومیه از مراحل نگرانی رد شده است.

وی اضافه کرد ، احیای دریاچه ارومیه باعث می شود سرمایه گذاران دراین منطقه رغبت بیشتری برای حضور داشته باشند.

جبارزاده متذکر شد :همه پروژه ها اجرا باید پیوست محیط زیستی برای اجرا داشته باشد و هیچ پروژه ای بدون در نظر گرفتن مباحث محیط زیستی اجرا نمی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار