پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی با العین شرایط نرمال نداشت و این شکست را نباید به‌گردن یک نفر انداخت.
کد خبر: ۴۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 03 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از میزان علی سامره در مورد شکست استقلال مقابل العین اظهار داشت: بازی استقلال مقابل العین بازی خوبی نبود. شرایط تیم در آن بازی نرمال نبود. با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها احتمال باخت می‌رفت، ولی نه با این همه گل و به این شکل. متاسفانه بازیکنان در آن بازی انقدر ایراد داشتند که منصوریان برای ترمیم باید ۷ تعویض انجام می‌داد. از این‌رو بی‌انصافی است که بخواهیم این شکست را به گردن یک نفر بیندازیم. 

وی ادامه داد: استقلال در تهران هم شادابی لازم را نداشت اما چون یک بر صفر پیروز شد انتقادی نشد. همه آنهایی که حالا از منصوریان و تیمش انتقاد می‌کنند اگر استقلال پیروز می‌شد و حالا صعود کرده بود این انتقاد‌ها را نمی‌کردند. او به بازیکنانی برای بازی فرصت داد که شاید خیلی از مربیان جرات بازی دادن به آنها را پیدا نمی‌کردند. پس نمی‌توانیم بگوییم او ترسیده بود. بلکه او ابزار لازم را نداشت.

بازیکن سال‌های نه‌چندان دور استقلال گفت: وقتی بازی‌ها حالت حذفی پیدا می‌کند خود به خود بازیکنان از آنچه می‌تواننند تدافعی‌تر بازی می‌کنند چرا که ترس از حذف روی روحیه آنها تاثیر می‌گذارد. به‌جز منصوریان، قلعه‌نوعی یا هر مربی دیگری هم که بود نمی‌توانست در این بازی برای استقلال کاری انجام دهد.

سامره در مورد مذاکراتش با تیم مس رفسنجان گفت: فعلا هیچ‌چیز مشخص نیست و به خاطر همین در موردش صحبت نمی‌کنم.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار