عضو شورای مرکزی جامع ائمه جماعات اصفهان:
تابناک: حجت الاسلام زهتاب گفت: امروز که دشمن برای خدشه دار کردن اسلام، اسلام داعشی و طالبانی را در دنیا پدید آورده، نقش روحانیت در مقابل آنها هدایتگری و تبیین آموزه های دینی است.
کد خبر: ۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 11 February 2015

به گزارش تابناک، حجت الاسلام عبدالرحیم زهتاب صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن درگفت‌وگو با رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی 36 سال گذشته، اظهار داشت: پیشرفت کشور در زمینه سلول های بنیادی، نانو و ورود به پایگاه فضایی جهان از جمله موفقیت های کشور طی 36 سال بعد از انقلاب اسلامی است.

وی به دستاوردهای نظامی کشور طی 36 سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت دفاعی در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

این مقام ارشد عقیدتی سیاسی های منطقه صنایع دفاعی و مجموعه هواپیماسازی شاهین شهر تاکید کرد: امروز کشور ما رتبه چهارم قدرت موشکی دنیا را کسب کرده که این امر عمق تولید و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

عضو شورای مرکزی جامعائمه جماعات استان اصفهان در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز که دشمن برای خدشه دار کردن اسلام، اسلام داعشی و طالبانی را در دنیا پدید آورده در این میان روحانیت نقش هدایتگر و تبیین کننده آموزه های دینی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام زهتاب، امام خمینی(ره) را احیاگر نفوذ اسلام در دنیا دانست و افزود: امروز روحانیت نقش طبیب گونه، هدایتگر و تبیین اندیشه های ناب و آموزه های اسلامی که می تواند تمام ذهنیت های منفی را از بین ببرد، به عهده دارد.

وی نقش روحانیت را در تولید دستاوردهای انقلاب هدایتگر و تاثیرگذار در اسلام ناب اعلام کرد و گفت: روحانیت امروز در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری که سکان دار این انقلاب هستند، مروج افکار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

عضو شورای مرکزی جامعائمه جماعات استان اصفهان در پایان حضور میلیونی مردم ایران در راهپمایی22 بهمن که نماد و تبلور استکبارستیزی و ظلم ستیزی است را دشمن شکن دانست و افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل حاکمیت و دولت اسلامی همراه با پشتیبانی مردمی است که تا به امروز خنثی کننده همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلام بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار