رئیس بهزیستی شهرستان همدان ادامه داد: یک مرکز خیریه موقت تربیتی برای دختران کمتر از18سال بی‌سرپرست و بدسرپرست نیز تا پایان ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۳۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 31 May 2017
رئیس بهزیستی شهرستان همدان از راه‌اندازی مرکز خیریه موقت تربیتی دختران کمتر از 18 سال بی‌سرپرست و بدسرپرست تا پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سیاوش رهبر در خصوص برنامه‌های بهزیستی شهرستان همدان اظهار کرد: تا پایان ماه رمضان دو کلینیک مددکاری اجتماعی درمناطق خضر و دیزج به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه کلینیک های مددکاری در راستای گسترش خدمات مددکاری در مناطق کم‌برخوردار راه‌اندازی می شوند افزود: این مراکز به عنوان پل ارتباطی میان ساکنان این مناطق با بهزیستی شهرستان است و مددجویانی که بخواهند با ما در ارتباط باشند در خصوص خدمات آموزشی، مددکاری، اشتغال و بازتوانی می‌توانند بدون واسطه و به طور مستقیم این خدمات را دریافت کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان همدان ادامه داد: یک مرکز خیریه موقت تربیتی برای دختران کمتر از18سال بی‌سرپرست و بدسرپرست نیز تا پایان ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک مرکز خیریه موقت تربیتی برای پسران کمتر از 18 سال در شهرک مدنی زیرنظر بهزیستی همدان فعال است گفت: این مراکز به منظور پذیرش و ساماندهی کودکان بی‌سرپرست و یا بدسرپرست و تعیین تکلیف این افراد بازگشایی شده است.

رهبر اضافه کرد: در این مراکز وضعیت این کودکان توسط یک مددکار اجتماعی از نظر شرایط اجتماعی و اقتصادی و خانواده این کودکان مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا تسهیل در بازگرداندن این کودکان به خانواده در صورت داشتن شرایط لازم سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه درصدد راه‌اندازی یک پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه همدان نیز هستیم خاطرنشان کرد: این پایگاه خدمات اجتماعی قرار است تا پایان ماه رمضان افتتاح شود و همچنین درصدد پیگیری افزایش ظرفیت نیروهای خط مشاوره تلفنی 1480 از 12 نفر به 14 نفر در همدان هستیم.

رئیس بهزیستی شهرستان همدان در خصوص دیگر برنامه‌های بهزیستی شهرستان تصریح کرد: هم اکنون توزیع غذای گرم در بین 21 مهدکودک در مناطق روستایی و حاشیه‌ای با اعتباری بالغ بر 154 میلیون تومان نیز از ابتدای امسال تاکنون آغاز شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار