رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان تبریز:
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریزگفت: انتشار لیست نهایی آراءپنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز از سوی فرمانداری این شهرستان به منزله تایید انتخابات نیست.
کد خبر: ۴۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 23 May 2017
حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: انتشار لیست نهایی آراءپنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز از سوی فرمانداری این شهرستان به منزله تایید انتخابات نیست.

وی افزود: انتشار لیست نهایی آراءپنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز از سوی فرمانداری تبریز تنها برای اطلاع کاندیداها بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از اتمام کار هیأت اجرایی در تجمیع شمارش صندوق‌های آراء تبریز و اعلام نتایج آن از سوی فرماندار اکنون هیأت نظارت شهرستان تبریز برای اطمینان بخشی به افکار عمومی اقدام به بررسی و تطبیق صورتجلسه‌های هیأت نظارت و اجرایی می کند.

رئیس هیأت نظارت شهرستان تبریز با بیان اینکه کاندیداهای محترم معترض به نتایج اعلام شده نهایی طبق قانون می‌توانند شکایات خود را به هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان مستقر در فرمانداری تبریز ارائه دهند، گفت: شکایات معترضین باید مستند و با ارائه مدارک کافی صورت پذیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار