لحظه لحظه با سی و ششمین فجر انقلاب-1
تابناک: مردم دیار نصف جهان همانند سال های گذشته برای سربلندی و شکوه انقلاب اسلامی به میدان ها آمدند تا به همه ثابت کنند برابر ظلم و اسکتبار به هر زبانی می ایستند و تا ابد انقلابی هستند.
کد خبر: ۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 11 February 2015
به گزارش تابناک، در سی و ششمین فجر انقلاب نیز مردم انقلابی و صبور اصفهانی که سال ها است به همه ثابت کردند که تا پای جان، پای این انقلاب ایستاده اند، همانند سال های گذشته در میدان امام خمینی اصفهان جمع شدند تا به همه ثابت کنند فارغ از همه کمبود ها و مشکلات از انقلاب حمایت می کنند.

امسال نیز همانند سال های گذشته مردم دیار زاینده رود از ساعت ها پیش از آغاز مراسم در میدان امام حضور داشتند.

در آسمان میدان امام بالن های سفید رنگی حاوی شعارهایی تحت عنوان " الله اکبر "، " محمد رسول الله (ص) "، " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " پرواز می کرد.

اتفاق جالبی که در مراسم امسال رخ داد، تغیر سن اجرایی برنامه بود، این سن با سن های سال گذشته متفاوت بود و شعار " من انقلابی ام " بر بالای سر آن نقش بسته بود.

همگام با ملت آزاده ایران، اقشار مختلف و ارگان ها مثل هلال احمر و آتش نشانی نیز برای خدمت رسانی به مردم در میدان امام حاضر هستند و همگام با مردم ندای مرگ بر آمریکا سر می دهند.

اقشار مختلف مذهبی و دینی همانند کلیمیان، ارامنه و زرتشتیان پا به پای مردم مسلمانان ایران به میدان ها آمدند تا به همه بگویند درست است که در دین و مذهب تفاوت وجود دارد اما همه ما ایرانی هستیم و برای سربلندی انقلاب شکوهمندمان تا پای جان ایستاده ایم. نکته قابل توجه این بود که، آن ها نیز همانند دیگر حاضران شعارهایی تحت عنوان " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "محمد رسول الله (ص)" را تکرار می کردند.

پیر یا جوان، کودک یا خردسال همه آمدند تا به دنیا بگویند همانند رهبرشان انقلابی هستند و زیر بار ظلم نمی روند و همانگونه که در مراسم های دیگر حضور پیدا کردند، امروز هم به میدانآمدند تا انقلاب اسلامی همانند 36 سال قبل سرش را بالا بگیرد.

عکاسان و خبرنگاران بسیاری نیز برای پوشش این مراسم به میدان امام آمدند تا این صفحه از تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی را ثبت کنند، استقبال عکاسان به گونه ای بوده که جایگاه این افراد پیش از شروع مراسم پر شده بود.

در حاشیه برگزاری این مراسم، نمایشگاه هایی نیز توسط باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و سپاهان برگزار شده است.

گفتنی است، این مراسم رأس ساعت 10 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :