رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، یزد اعزام رسمی به حرم امام(ره) ندارد.
کد خبر: ۴۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 15 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در نشست ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد یزد با اشاره به اینکه هر ساله برنامه‌های ستاد به دو قسمت داخل استانی و برون استانی تقسیم می‌شد اظهار کرد: تا سه سالی که ۱۴ و ۱۵ خرداد در ماه مبارک رمضان قرار دارد، برنامه برون استانی انجام نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) برای استان‌های تهران و نزدیک به تهران انجام می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی ایران که به دست حضرت امام به پیروزی رسید، تنها به لطف حق محقق شد.
فخرالدینی به وجود امداد غیبی در طول سال‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: از زمان شروع نهضت انقلاب تا پیروزی و پس از آن در طول سال‌های پس از انقلاب، توطئه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری به یاری خداوند متعال نقش برآب شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یکی از عوامل اینکه انقلاب تا به الان با اقتدار به پیش می‌رود، نیت خالصانه حضرت امام و گریه‌ها و مناجات‌های شبانه ایشان بوده است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پرچم نهضتی را در دست داشت که پابرهنگان و محرومان از شر ظالمان نجات پیدا کنند گفت: امسال شایسته است که برنامه‌های این ایام خلاقیت بیشتری داشته باشد و بتوانیم امام را در مسائل فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به مردم به ویژه نسل جوان بشناسیم.
فخرالدینی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در این دوره باید به آن توجه کرد، تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب به جوانان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه حکومت طاغوت شاهنشاهی در ایران زیر نظر مستقیم آمریکا فعالیت می کرد، گفت: ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب روز بسیار مهمی است و باید ستاد مستقلی داشته باشد. 
وی به تصمیم رژیم طاغوت برای اعدام امام خمینی(ره) در سال ۴۲ اشاره کرد و گفت: پس از بیانیه‌ای که مراجع تقلید دادند مبنی بر اینکه اگر امام اعدام شود حکم جهاد می‌دهیم، شاه از آمریکا کسب نظر کرد و تصمیم به تبعید حضرت امام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار