کد خبر: ۴۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 01 June 2015
استاندار البرز گفت: سفر رئیس جمهور به البرز فرصتی مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست نخبگان، مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش‌بنیان، محققان مراکز تحقیقاتی و علمی و کارشناسان حوزه اقتصادی استان البرز با سیدحمید طهایی استاندار البرز ظهر امروز برگزار شد.

در این نشست، عالی‌ترین مقام اجرایی در البرز طی سخنانی اظهار داشت: بر اساس برنامه هیئت دولت، در سال جاری رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برای نخستین‌بار به استان البرز سفر می‌کنند.

طهایی تصریح کرد: به همین منظور تشکیل کمیته‌ای در استانداری البرز در دستور کار قرار گرفته است تا با شناسایی مشکلات فعالان اقتصادی استان، مشکلات فوق در زمان سفر رئیس جمهور به اطلاع هیئت دولت رسیده و راهکارهای رفع آنها پیگیری شود.

وی افزود: برای شناسایی دقیق و صحیح مشکلات فعالان اقتصادی، باید خود آنها با کمیته فوق همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم راهکارهای رفع این موارد را با همفکری و تعامل پیدا کنیم.

استاندار البرز بیان داشت: اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان البرز، حمایت از تولید داخلی است و معتقدیم که حمایت از تولید بومی و صنایع داخلی، راه اصلی برای دستیابی به توسعه اقتصادی پایدار است.

طهایی گفت: اگر تولیدکنندگان و صنایع ما فعال شده و توسعه یابند، بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری کاهش یافته و مردم از نظر اقتصادی توانمند می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین جلب سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز از جمله اولویت‌های استانداری البرز است و در زمان سفر رئیس جمهور به البرز، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

طهایی گفت: اگر در راه رفع مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موانع قانونی هم وجود داشته باشد، در سفر هیئت دولت به البرز می‌توان موانع قانونی را برطرف کرد.

در این جلسه، نخبگان و فعالان اقتصادی و مدیران شرکت‌های دانش بنیان البرز به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و نیازهای خود پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار