دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه گفت: نام سالار غلامی، بوکسور کرمانشاهی با تصمیم کادر فنی از اسامی چهار شرکت کننده تیم ملی بوکس برای حضور دربازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حذف شده است.
کد خبر: ۴۲۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش شادرام ، اظهار داشت: مرحله جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان به سرمربیگری غلامرضا کریمی با هشت بوکسور از نقاط مختلف کشور از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز شده است.

دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم ملی بوکس نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد‌ماه جاری در فیلیپین برگزار می شود آماده می‌کند، گفت: مهدی امیری، بوکسور نوجوانان کرمانشاهی نیز در این اردو حضور دارد.

وی به برگزاری مسابقه‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 23 تا 31 اردیبهشت‌ماه در باکو آذربایجان اشاره و بیان کرد: تیم ملی بوکس ایران با ترکیبی چهار نفره در اوزان 49، 75، 91 و 91+ کیلوگرم در این دوره از مسابقات حضور دارد.

شادرام با بیان اینکه پیش از این قرار بود سالار غلامی، بوکسور کرمانشاهی به عنوان نماینده وزن 91 کیلوگرم در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشته باشد، افزود: باتصمیم کادر فنی نام سالار غلامی از ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حذف شده و محمد عزیزی به جای این ورزشکار عازم این رقابت‌ها شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار