مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سال گذشته در منطقه 4 در بوستان‌های کوثر، خضرنبی(ع) و زائر که در حاشیه شهر قرار دارد، برای تکمیل کمربند سبز شهر قم اقدام‌هایی در زمینه ساخت فضای سبز جنگلی انجام شد.
کد خبر: ۴۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، «پیام جوادیان» با اشاره به بحث توسعه فضای سبز جنگلی در قم، اظهار کرد: سال گذشته یک ردیفی در بودجه شهرداری قم برای بحث توسعه فضای سبز جنگلی و کمربند سبز داشتیم که مبلغ این ردیف با اصلاحیه بودجه به ۴۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: از ردیف ۲۰۵۱۱ فضای سبز هم دو قرارداد عمده با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال منعقد و کار اجرایی این قراردادها از ابتدای سال گذشته آغاز شد.

جوادیان افزود: سال گذشته توانستیم اقدام‌های خوبی را در بخش توسعه فضای سبز جنگلی در شهر قم انجام دهیم؛ اکثر قراردادها در این بخش در مراحل پایانی قرار دارد و عملیات اجرایی این قراردادها در حال تمام شدن است.

وی با اشاره به قراردادهای ساخت فضای سبز جنگلی در شهر قم اظهار کرد: سال گذشته 2 قرارداد عمده در این بخش در مناطق 3، 4 و 8 این شهر داشتیم، این مناطق قسمت عمده‌ای از رینگ کمربند سبز شهر قم را تشکیل می‌دهند، در منطقه 3 در بوستان خلیج فارس عملیات ساخت فضای سبز جنگلی ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: سال گذشته در منطقه 4 در بوستان‌های کوثر، خضرنبی(ع) و زائر که در حاشیه شهر قم قرار دارد، برای تکمیل کمربند سبز این شهر اقدام‌هایی در زمینه ساخت فضای سبز جنگلی انجام شد، همچنین در حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی هم کارهایی در زمینه کاشت درخت صورت گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار