مرد تهرانی که در هوسرانی هایش به آبادان سفر کرده بود نمی دانست دختر مجازی یک مرد شرور است.
کد خبر: ۴۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری کاسپین، چندی قبل مرد تهرانی که رییس یک قطار مسافربری است با حضور در اداره پلیس از ماجرای گرفتار شدن در دام دو زورگیر قمه کش پرده برداشت.

این مرد تهرانی به ماموران پلیس آبادان گفت: در خیابان شهید منتظری بودم که با دو مرد در بازار آشنا شدم که آنها پیشنهاد دادند برای نشان دادن شهر و تفریح همراهشان باشم.

وی افزود: به آنها اعتماد کرده بودم و سوار بر خودروی پرشیا ی سفید رنگ ۲ مرد جوان شدم و با هم به سطح شهر رفتیم که آنها مرا به داخل نخلستان های اطراف شهر برده و ناگهان یکی از آنها قمه ای روی گردنم گذاشت و همدستش اقدام به سرقت پول، گوشی موبایل و وسایل همراهم کرده و در ادامه مرا به باد کتک گرفتند و پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت فریبکارانه وارد عمل شدند و ماموران در این مرحله به سراغ دوربین هایی مداربسته در خیابان شهید منتظری رفتند.

کارآگاهان در ادامه با بررسی دوربین های مداربسته یکی از متهمان سابقه دار شهر که با مدیر قطار مسافربری طرح دوستی ریخته بود را شناسایی کردند و همین کافی بود تا عملیات برای دستگیری این زورگیر خشن و همدستش کلید زده شود.

کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که این دو زورگیر برای شکار طعمه دیگری پای در بازار گذاشته اند و در این مرحله ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شدند اما زورگیر خشن که پشت فرمان خودرویش نشسته بود وقتی در برابر ماموران قرار گرفت برای فرار از دست پلیس با سرعت به سمت آنها حرکت کرد و قصد زیر گرفتن ماموران را داشت که یکی از ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

در این لحظه خودروی دزدان متوقف شد و زورگیر خشن و همدستش دستگیر شدند که ماموران در ادامه با بازرسی مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی از رییس قطار مسافربری را به دست آوردند.

یکی از زورگیران به ماموران گفت: با مرد تهرانی که مدیر یک قطار مسافربری است در شبکه مجازی اینستاگرام آشنا شده بودم و این در حالی بود که خودم را دختر معرفی کرده بودم.

وی افزود: وقتی مرد تهرانی طرح دوستی با من ریخت فهمیدم که وی زن و بچه دار است اما با این وجود پیشنهادهای شیطانی می داد به همین خاطر با دوستم تصمیم گرفتیم کاری کنیم که درس عبرتی برای مرد هوسران شود.
این سارق سابقه دار ادامه داد: وقتی مرد تهرانی به آبادان آمد با او قرار ملاقات گذاشتیم و سوار بر خودرو در انتظارش نشستیم و وقتی این مرد در محل قرار حاضر شد خودمان را راننده آژانس معرفی کردیم و گفتیم که زن جوانی که با شما در شبکه مجازی دوست شده است از ما خواسته تا شما را به جلوی در خانه اش برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار