رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر حفظ و نگهداری خانه‌های تاریخی گفت: نباید نگاه اقتصادی به بناهای تاریخی داشته باشیم.
کد خبر: ۴۱۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 03 May 2017
احمد حکیمی‌پور، با اشاره به اتمام مرمت داخلی برج آزادی اظهار کرد: در حال حاضر جداره‌های این برج در حال مرمت است که پیش بینی می‌شود طی یک ماه آینده به پایان برسد.

وی تصریح کرد: جهت حفظ و نگهداشت برج آزادی ردیف خاصی در بودجه ۹۶ شهرداری تهران پیش بینی شده است البته احتمال دارد این بودجه از بودجه اعتبارات منطقه پرداخت شود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تأکید بر حفظ خانه‌های تاریخی در شهر گفت: برخی از این خانه‌ها در اختیار نهادهایی از جمله کمیته امداد و بنیاد مستضعفان است که انتظار می‌رود این مجموعه‌ها تلاش بیشتری را برای نگهداری این بناها داشته باشد.

حکیمی پور از آمادگی مدیریت شهری جهت حفظ و نگهداری خانه‌های تاریخی در شهر تهران خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد که چنانچه دستگاه‌های اشاره شده نیاز به کمک داشتند این بخش با آنها همکاری کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید نگاه اقتصادی به خانه‌های تاریخی داشته باشیم، گفت: مدیریت شهری تلاش کرده این خانه‌ها حفظ و نگهداری شود و در دوره چهارم مصوبات خوبی در این باره به تصویب رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار