رئیس پلیس راه استان گفت: برابر اخطاریه شماره 15 سازمان هواشناسی کشور بر اثر شدت بارش های امروز (سه شنبه) احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و سر ریز شدن سدها در استان نیز وجود دارد.
کد خبر: ۴۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" در این مورد هشدار داد: رانندگان و عابران عادی و گردشگر از ترددهای غیر ضروری در راه هایی که احتمال سیل و آبگرفتگی دارد و نیز از اطراق در گذرگاههای سیلاب و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند. 

وي افزود: هنگام رانندگی در زیر باران رانندگان باید توجه داشته باشند که با محدودیت دید از چهار طرف و لغزندگی سطح جاده ها مواجه خواهند شد، لذا با برف پاک کن و سیستم روشنایی سالم و لاستیکهای مناسب و آجدار حرکت کنند و سرعت مطمئنه را در پیش بگیرند حتی اگر بارش شدید بود باید تا حد توقف در حاشیه سرعت خود را مدیریت کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ممکن است مانند اتفاقی که در استان های شمال غربی روی داد به دور از چشم راهداری و پلیس راه، آبگذر بعضی از پلهای جاده ای به محل تردد، توقف یا دور زدن رانندگان بومی تبدیل شده باشند، که هشدار جدی می دهیم این رانندگان بومی خود را در معرض خشم طبیعت قرار ندهند.

لازم به ذکر است، برابر اخطاریه شماره 15 سازمان هواشناسی کشور به سبب شدت بارش در روز سه شنبه مورخه 12/2/96 در استانهای آذربایجان شرقی و غربی،شمال لرستان،کردستان،کرمانشاه،همدان،زنجان و قزوین احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و سر ریز شدن آب سدها وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار