کد خبر: ۴۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 30 April 2017
 شماره 71 نشریه چشم انداز اردبیل منتشر شد

هفتادویکمین شماره نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل در شمالغرب کشور توزیع شد.

به گزارش تابناک اردبیل،‌عنوان نخست شماره 71 نشریه چشم انداز اردبیل«آدرس 300 کارخانه کجاست» به نقد و بررسی آمار اعلامی از سوی استاندار اردبیل پرداخته که اخیراً مجید خدابخش اعلام کرده بود که دولت با تزریق اعتبار توانست 300 کارخانه و واحد تولیدی را در استان اردبیل به چرخه تولید بازگرداند.

نویسنده گزارش در بررسی این سخنان از مسئولان استانی خواسته است که آدرس این 300 کارخانه را به رسانه ها جهت انعکاس دقیق تر موضوع که می تواند حدود 3 هزار شغل ایجاد کند، نشان دهد.
 
«کارگران بیکارند آقایان مشغول کار» هم عنوان دیگر گزارش منتشره در این شماره است که با انتقاد از بی توجهی مسئولان دولتی به بیکاری و تعطیلی کارخانجات، رفتارهای دولتی ها را که این روزها سخت در ستادهای انتخاباتی فعالیت می کنند، مورد انتقاد شدید قرار داده است.

 در این شماره 8 صفحه ای مطالب زیاد متنوع دیدگردر حوزه های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،ورزشی و فرهنگی به چشم می خورد.

نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل به عنوان اولین نشریه توسعه محور و با رویکرد پیشرفت و توسعه از فروردین سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و به طور منظم چاپ و در روزنامه فروشی‌های شمالغرب كشور شامل استانهاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان توزیع می شود.

راههای ارتباطی بااین نشریه آدرس‌های ایمیلch.ardabil@gmail.com، ch.ardabil@yahoo.comاست.

تلفکس 04533256058 و شماره های 09147075863 و 09352945748 راه ارتباطی شما مخاطبان ارجمند با نشریه چشم انداز اردبیل در شهرستان اردبيل است.

نشانی سایت نشریه هم cheshmandazeardabil.blogfa.com می‌باشد.

نشانی دفترنشریه: اردبیل – میدان امام حسین-بازار امام حسین-طبقه دوم-پلاک 20 کدپستی:5614637193

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
متاسفانه در اردبیل که مرکز استان است یک متخصص شبکیه چشم (و یا یک دستگاه لیزر برای عمل چشم) وجود ندارد و هم استانی ها مجبورند برای مداوا به استانهای همجوار بروند. تزریقات چشمی و لیزری طوری است که تداوم داشته و به صورت چند مرحله ای انجام می گردد و بیماران بایستی چندین بار به بیمارستانهای استانهای دیگر مراجعه کنند که متحمل هزینه های زیادی می شوند. از مسوولین خواهش می کنیم رسیدگی کنند. (نظرم را درج کنید ممکن است برای همه پیش آید.)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار