رئیس فدراسیون فوتبال گفت:ورزشگاه های کشور از نظر زیرساختی و ساختار و هم چنین در خصوص ورود و خروج آمادگی برای حضور زنان را ندارد.
کد خبر: ۴۱۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 30 April 2017
مهدی تاج عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به دنبال مستقل کردن بخش بیمه و بیمه گذاری فوتبال هستیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال خراسان جنوبی، افزود: تاخیر در برگزاری این مجمع تا کنون به دلیل این بوده که تعیین تکلیف روسای فوتبال زمان بر است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر فوتبال در استان خراسان جنوبی رشد پیدا کند قطعا اسپانسرها خودشان به سراغ آن خواهند آمد، گفت: اسپانسرها به دلیل درآمدزایی در تیم های بزرگ و مطرح سرمایه گذاری می کنند لذا تیمی باید در استان ایجاد شود که روز به روز در حال رشد باشد.

ظرفیت خراسان جنوبی برای فوتسال

وی با اشاره به اینکه در استان باید ابتدا از رشته های ورزشی با نیاز به سرمایه کم همچون فوتسال ساحلی و فوتسال بانوان شروع کرد، بیان داشت: استان خراسان جنوبی در فوتسال ساحلی خواهد توانست جزء تیم های برتر جهانی باشد.

تاج با بیان اینکه لیگ برتر نیازمند میلیارد ها تومان پول است، افزود: در رشته های فوتسال ساحلی و بانوان سرمایه گذاری ساده و توسعه مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در پی داشتن تیم فوتبال برای بعضی از مرزنشینان هستیم، گفت: مجموعه استانی باید در جهت ایجاد تیم مناسب برای فوتبال استان تلاش کنند و ما کمک های لازم را خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اعتقاد دارم استان خراسان جنوبی می تواند در رشته فوتسال تیم برتر داشته باشد.

تخلفات مغرضانه تماشاچیان

وی با اشاره به اینکه ورود بانوان به ورزشگاه مستلزم زیرساخت ها و بحث های فرهنگی است، عنوان کرد: ورزشگاه های کشور از نظر زیرساختی و ساختار و هم چنین در خصوص ورود و خروج آمادگی برای حضور زنان را ندارد.

تاج با بیان اینکه در مقدماتی جام جهانی حدود ۵۰۰ میلیون تومان جریمه داشته ایم، افزود: تخلفات تماشاچیان در ورزشگاه ها برای کشور قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به اینکه در لیگ آینده نیز جریمه های سنگینی بسته خواهد شد، گفت: آیین نامه انضباطی در خصوص تخلفات تماشاچیان به طور کامل پیش بینی شده است و باید در این خصوص به شرایط ایده آلی برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این خصوص نیروی انتظامی باید گیت هایی برای ورودی تماشاچیان تعبیه کند، صندلی ها شماره گذاری خواهد شد و درب ورزشگاه ها به صورت یکدفعه باز نخواهد شد.

تلاش برای توسعه فوتبال بانوان

وی با بیان اینکه کشور ایران بعد از برزیل می تواند دومین کشوری باشد که به جام جهانی صعود خواهد کرد، بیان کرد: گاهی این تخلفات جاهلانه نیست و به صورت مقرضانه انجام می شود.

تاج با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۶ فدراسیون فوتبال در مجمع تصویب شده است، عنوان کرد: تلاش داریم فوتبال بانوان را در کشور توسعه دهیم.

وی ادامه داد: تا جایی که صلاح باشد تیم فوتسال را نیز برای بازی به کشورهای خارجی اعزام می کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار