نماینده مردم سمنان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: بی‌عدالتی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور وجود دارد و عدالت‌محوری از اصول مهم برنامه ششم است.
کد خبر: ۴۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 19 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ اظهار کرد: با تلاش‌های مجلس شورای اسلامی، برنامه ششم توسعه از ساختار منطقی و خوبی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: موارد خاصی در برنامه ششم توسعه ذکر شده که در بودجه سال ۹۶ اعتباراتی برای آن در نظر گرفته‌ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی‌ها در برنامه ششم توسعه از این دست موارد است، اضافه کرد: توجه به این مهم، آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد و این مورد همان سیاست دسترسی آسان به اطلاعات است و موارد اجرایی آن نیز ذکر شده تا برای مردم ملموس باشد.

همتیبا اشاره به عدالت‌محوری به‌عنوان یکی دیگر از محتوای مهم برنامه ششم توسعه، بر وجود بی‌عدالتی‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور تأکید کرد و افزود: عدالت‌محوری در برنامه ششم لحاظ شده است تا کشور در این راستا سمت‌وسوی بهتری داشته باشد و همه بخش‌ها باید در اجرای آن همکاری کنند.

وی با بیان اینکه حفظ عزت و اقتدار ایران از اصول مهم دیگر در برنامه ششم است، تصریح کرد: عزت ملی، اسلامی و استقلال کشور باید در جریان تعاملات بین‌المللی حفظ شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامیبا ابراز تأسف از اینکه بودجه‌ای برای شفاف‌سازی و عدالت‌محوری در بودجه سال ۹۶ دیده نشده و حذف‌ شده است، خاطرنشان کرد: باید حالت باز اصلاح‌شده آن را در فرصت دیگری بیاوریم؛ حیف است و باید در فرصت بعدی آورده شود تا برنامه ششم و بودجه ۹۶ را کامل‌تر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار