عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
در آئینی با حضور اولیا و مربیان اختتامیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در60مدرسه شهری و روستایی شهرستان روانسر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 19 April 2017
عثمان ویسی  امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان شهرستان روانسر به همت مدیران، عوامل اجرایی 
مدارس و مربیان تربیت بدنی در60مدرسه شهری و روستایی از آبان ماه 95 آغاز شده است.

ویسی افزود : در سومین المپیاد ورزشی که سال گذشته در 50مدرسه این شهرستان برگزار شد  بیش از سه هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر بشرکت کرده بودند  .

وی با اشاره به افزایش 20درصدی تعداد مدارس در چهارمین المپیاد ورزشی این شهرستان افزود : بیش از چهار هزارو 500 دانش آموز به تفکیک دختروپسر در رشته های مختلف ورزشی شرکت کردند .

مدیر آموزش وپرورش با تقدیر از تلاش های مدیران ، مربیان و عوامل اجرایی مدارس ادامه داد، براساس سهمیه ابلاغی از سوی اداره کل می بایست بیش از 2 هزارو پانصد دانش آموز تحت پوشش المپیاد ورزشی قرار می گرفتند که با همکاری مدیران و انجمن اولیا ومربیان این میزان به چهار هزار320نفر  نفر رسید

او گفت : دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی، کوه پیمایی و طناب کشی با هم رقابت کردند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر به نقش ورزش در تامین سلامتی دانش آموزان نیزاشاره کرد وافزود : ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی تاثیر مهمی در سلامت جسمی و روحی افراد دارد.

وی با اشاره به نقش مدارس در پرورش استعدادهای دانش آموزان افزود : مدارس اولین نهاد برای شناسایی ،پرورش و کشف استعدادهای دانش آموزان است.

در ادامه پس از اجرای رژه  دانش آموزان ورزشکار از مقابل جایگاه تماشاچیان ، تعدادی از دانش آموزان رشته های تکواندو ، طناب زنی، دو چرخه سواری و ژیمناستیک به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

 گفتنی است پس از اهدای لوح تقدیر به تیم های برتر چهارمین المپیاد  ورزشی ، از آقای یوسف فتاحی مسئول روابط عمومی فرمانداری بخاطر همکاری و انعکاس اخبار و رویدادهای آموزش وپرورش در رسانه های خبری و خبرگزاری ها تجلیل شد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار