استاندار مازندران با بیان اینکه برنج‌کاران مازندران از دولت رضایت دارند، گفت: مهم‌ترین مشکل مازندران فارغ‌التحصیلان بیکار است.
کد خبر: ۴۰۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 15 April 2017

 بلاغ، ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران در محمودآباد با اشاره به اینکه همه سلایق سیاسی در مدیریت مازندران حضور دارند، اظهار کرد: تعامل و همکاری در استان برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی‌نظیر است.

وی افزود: در مازندران با مسائل مختلف اقتصادی و اجتماعی با نگاه سیاسی و جناحی بر خورد نمی‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه این استان با همین شرایط نیز می‌تواند 50 درصد برنج کشور را تولید کند، تصریح کرد: با جلوگیری واردات برنج و کنترل بازار، برنج‌کاران مازندران رضایت خوبی از اقدامات دولت دارند.

فلاح جلودار با اشاره به خدمات مازندران به مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: 12 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت و بیش از 35 میلیون تردد در تعطیلات نوروز 96 بیانگر جایگاه ملی و اثربخش استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال 97 تمامی روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: اشتغال و تولید محور اصلی فعالیت‌ها در مازندران است و باید به روستاها به عنوان کانون اصلی تولید و کسب و کار توجه جدی شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل و چالش استان بیکاری فارغ‌التحصیلان استان است، عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید 150 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که 50 هزار آن مربوط به سال 95 است.

فلاح جلودار در پایان گفت: در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید نیز استان مازندران با پرداخت تسهیلات به یک‌هزار و 93 واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی، رتبه اول کشور را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار