حال به نظر می رسد با توجه به این که طرف دعوت کننده از استاندار ، دانشجویان هستند که بنابر سیاست های اعلامی دولت قاعدتا مسئولین باید پاسخگوی نقد های آن ها باشند ، رفتن یا نرفتن استاندار خود چالشی برای وی خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 11 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از سخنان دکتر خادمی در میان روسای دانشگاه های استان که منتقدین دولت و بویژه اصولگرایان ، از آن به عنوان تبلیغات زودهنگام دولتی ها یاد کردند. بسیج دانشگاه یاسوج ، دکتر خادمی را برای اعلام عملکرد دولت به دانشگاه یاسوج دعوت کرده تا خود استاندار عملکرد دولت را برای مردم بیان کند.(در جلسه مذکور استاندار گفته بود :گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد دولت کم است و وظیفه دستگاه‌ها است که نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام کند.)
در این نامه به جزئیاتی از شاخص های عملکرد مد نظر بسیج دانشجویی که به نظر می رسد مهمترین ملاک های موجود برای ارزیابی عملکرد دولت ها می باشد نام برده شده و از ، استاندار خواسته شده که ضمن تبیین و روشن سازی اقدامات دولت، با حضور در بین دانشجویان، عملکرد و دستاوردهای بزرگ استانداری را شرح دهید و بفرمایید برای اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، عملی شدن سیاست های اقتصادمقاومتی و…. چه اقداماتی انجام داده اید؟
 
چالشی به نام بیان عملکرد دولت برای استاندار/ آقای خادمی به دانشگاه بیایید 
 
حال به نظر می رسد با توجه به این که طرف دعوت کننده از استاندار ، دانشجویان هستند که بنابر سیاست های اعلامی دولت قاعدتا مسئولین باید پاسخگوی نقد های آن ها باشند ، رفتن یا نرفتن استاندار خود چالشی برای وی خواهد بود. چرا که با پذیرش دعوت، به یقین در خصوص اشتغال ، رفع بیکاری و برنامه هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده باشند ، چندان روشن نیست (مگر اینکه به واقع حرف استاندار در مورد عدم اطلاع رسانی ها درست باشد!) و در صورت رد کردن چنین دعوتی ، افکار عمومی این کار را نداشتن کارنامه مثبت استاندار تلقی می کنند و یا اینکه آن را بی محلی استاندار به دانشجویان! که آن هم با سیاست های اعلامی دولت در خصوص پاسخگویی به دانشجویان مطالبه گر ، منافات دارد.
حال باید دید که استاندار با این چالش عملکرد دولت که خود مسبب آن بوده است چه خواهد کرد؟
متن نامه ارسالی دانشجویان به استاندار
که  بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

جناب آقای دکتر خادمی

سلام علیکم

پیشاپیش فرارسیدن اعیاد مبارک و پر خیر و برکت ماه های رجب و شعبان را تبریک عرض می کنیم.

جناب آقای استاندار، این همه عجله در تبلیغات و دستورات انتخاباتی از طرف مجریان انتخابات جای بسی تأمل دارد ولی از طرفی این دغدغه شما برای جلوگیری از افراطی گری را مایه مسرت می دانیم.

لذا رسما و کتبا از شما دعوت می نماییم تا با حضور در دانشگاه یاسوج دستاوردهای ملموس دولت برای مردم را ذکر بفرمایید، شاید پاسخگوی دانشجویان، منتقدین و آنان که شما افراطی و بی سواد می دانید و می خوانید باشید.

هرچند جناب آقای دکتر خادمی، ما دانشجویان عملکرد شما را به عنوان نماینده ی دولت تدبیر و امید می دانیم، الا أی حال کوتاه عرض کنیم که ضمن تبیین و روشن سازی اقدامات دولت، با حضور در بین دانشجویان، عملکرد و دستاوردهای بزرگ استانداری را شرح دهید و بفرمایید برای اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، عملی شدن سیاست های اقتصادمقاومتی و…. چه اقداماتی انجام داده اید؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار