معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات به وجود آمده در انعقاد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 4 ماه آینده بر طرف خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 28 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، سید محمدبطحايی معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص مشكلات بوجود آمده در انعقاد قرارداد بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان اظهار كرد: قرارداد جديد بيمه طلايی و تكميلی فرهنگيان منعقد شده و بزودی مشكلات ايجاد شده بر طرف خواهد شد.

وی تاكيد كرد: هزينه‌ها و خساراتی كه تا‌كنون متوجه همكاران در قبال مراكز درمانی غيردولتی شده در كوتاه‌ترين زمان پرداخت می‌شود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد: مشکل جدی فرهنگیان در خصوص زمان عقد بیمه طلایی و تجدید آن بوده که بسیاری از همکاران زمان آن را تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کرده بودند که زمان مناسبی نبود به همين دليل برای تناسب با نياز همكاران فرهنگی بيمه‌ها تا تاريخ اول مهر سال جاری منعقد و مجددا تمديد خواهد شد.

بطحایی افزود: آنچه در قرار داد جدید منعقد شده دقیقا برای کاهش مسائل و مشکلات به وجود آمده بوده است به نحوی كه كيفيت‌ها بالا برود و بتوانيم رضايت‌مندی فرهنگيان را در خصوص حل مشكلات به وجود آمده فراهم كنيم.

باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
خوب معلمان عزیز آخرین مشکلمون هم حل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار