محمد رضا مروارید؛
استاندار ایلام گفت:یکی پس از دیگری شاهد موفقیت و تحول در عرصه های ملی و جهانی هستیم و ایران اسلامی نیز در جمع کشورهای دارای صنعت هسته ای قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 10 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مروارید عصر یکشنبه در همایش برجام، فرصت ها و پیامدها در آبدانان اظهار کرد: این توافق جهانی که با هدایت مقام معظم رهبری، زکاوت حقوقی ریاست جمهوری، مقاومت مردم و در سایه مجاهدت و فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی بدست آمده، دستاوردهای پرباری برای کشورمان داشته است.
 
وی توافق با قدرت های بزرگ دنیا را یک موفقیت برای کشور دانست و افزود: موضوع انرژی هسته ای و فرآیند برجام، یک طرح بسیار بزرگ است که پس از طی مراحل مختلف و تحمل مشکلات مضاعف، حاصل شد و فراتر از خط و نشان های حزبی و سیاسی، متعلق به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عالمانه دکتر روحانی به سر منزل مقصود رسیده است.
 
استاندار ایلام با تجلیل از مقام و منزلت دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد تاکید کرد: پیش از توافق برجام، اعتبار جهانی ایران اسلامی به فراموشی سپرده شد و هیچ کشوری حاضر نبود حتی در قالب دریافت پول نقد، هیچ کالایی به ایران بفروشد.
 
به گفته وی، هم اکنون با برنامه ریزی و هوشمندی ریاست جمهوری، تعامل با جهان ارتقا یافته، سقف سهمیه فروش نفت ایران از 800 هزار بشکه به نزدیک به چهار میلیون بشکه رسیده و صاحبان صنایع سنگین اکثر کشورهای بزرگ نیز حاضر به تهیه و تحویل انواع کالاها به کشورمان شده اند.
 
مروارید گفت: قبل از دولت یازدهم، تورم در کشور 40 درصد بود و کشور در آستانه یک جنگ خونین قرار داشت و حیثیت ملی به تاراج رفته بود.
 
همزمان با فرا رسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، همایش برجام (فرصت ها و پیامدها) عصر یکشنبه با حضور استاندار ایلام و 2 نفر از اساتید دانشگاه تهران با حضور مردم و مسئولان در آبدانان برگزار شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار