فرماندار رزن با بیان اینکه کارمندان ادارات شهرستان رزن باید برنامه ریزی شده عمل کنند، گفت: نحوه اجرای برنامه ها در طول سال رصد می شود.
کد خبر: ۴۰۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 05 April 2017
فرماندار رزن با بیان اینکه کارمندان ادارات شهرستان رزن باید برنامه ریزی شده عمل کنند، گفت: نحوه اجرای برنامه ها در طول سال رصد می شود.

به گزارش مهر، فتحعلی حسینی در دیدار با امام جمعه رزن با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: توجه و حمایت از تولیدات داخلی در تحقق این شعار بسیار موثر است چرا که با حمایت از تولید کالاهای داخلی و افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار نیز ممکن می شود.  

وی اظهار داشت: در ابتدای سال از تمام ادارات خواسته شده تا برنامه های حوزه خود را به فرمانداری ارسال تا سال جدید را با برنامه ریزی آغاز کنند کمااینکه در طول سال نیز این برنامه ها رصد خواهد شد.  

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد ثبت نام کنندگان در این شهرستان ۶۹۹نفر است که از این تعداد ۷۵ نفر در سه شهررزن، قروه و دمق و ۶۲۴ نفر در روستاها ثبت نام کرده اند.  

وی با بیان اینکه در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان رزن، روستایی که تعداد کاندیداهای آن به حد نصاب نرسیده باشد وجود ندارد، عنوان کرد: این در حالیست که در دوره قبل در یکی از بخش‌های شهرستان رزن ۷ روستا فاقد کاندیدا بودند.  

حسینی اظهار داشت: در شهرها باتوجه به ثبت نام ۷۵ نفر در۳ شهر رزن برای هر کرسی ۵ نفر رقابت می کنند که در روستاها نیز باتوجه به ثبت نام۶۲۴ نفر، رقابت برای هر کرسی ۱.۸ نفر است.  

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۴۶شعبه اخذ رای در شهرستان رزن پیش بینی شده است، یادآور شد: تعداد شعب در انتخابات دوره گذشته ۱۲۳مورد بوده است.  

فتحعلی حسینی در پایان با بیان اینکه ۳۴درصد کاندیداها شامل ۲۳۵نفر دارای سابقه عضویت هستند،افزود: ۱۲درصد ثبت نام کنندگان شامل ۸۵ نفر را ایثارگران تشکیل می دهند.  



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار