معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و معاونین ایشان گفت: منطقه آزاد اینچه برون، طرح گردشگری جزیره آشوراده و مرز ریلی از اقدامات مهم دولت یازدهم در استان گلستان بوده است.
کد خبر: ۴۰۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 04 April 2017
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و معاونین وی گفت: منطقه آزاد اینچه برون، طرح گردشگری جزیره آشوراده و مرز ریلی از اقدامات مهم دولت یازدهم در استان گلستان بوده است.

محمود ربیعی در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و معاونین وی گفت: طرح منطقه آزاد اینچه برون با تلاش مسئولین استان در دولت یازدهم به مجلس رفته و ان شاء الله با تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بزودی شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود، طرح گردشگری جزیره آشوراده نیز در این دولت به تصویب سازمان محیط زیست کشور رسیده و مرز ریلی ایران-ترکمنستان-قزاقستان از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در استان گلستان بوده است ، که تمامی آنها تحول آفرین هستند و لازم است این موفقیت ها به مردم گفته شوند.

 ربیعی با اشاره به شعار سال 96، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصمیم گرفتیم تا نخستین جلسه کاری خود در سال جدید را با رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز نمائیم تا با برنامه ریزی و هماهنگی با هم در جهت تحقق این شعار تلاش مضاعفی نمائیم. 

 وی افزود: یکی از برنامه های موفق سال گذشته طرح رونق تولید بود که خوشبختانه به همت همه مسئولین استان و همکاری خوب همه بانکها بویژه بانکهای ملی، کشاورزی، صادرات و سپه تسهیلات بسیار خوبی به حوزه تولید استان تزریق شد و امیدواریم این طرح امسال نیز با جدیت بیشتری پیگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار